Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Enligt en den så är var 5:e småbarnsförälder otrogen. Detta gäller både män och kvinnor. Varför är man otrogen när man skaffat familj🤔...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 322
Senast: sjoberga
·
Hemmet Ni är väl säkert nån/några som sett min andra tråd. I tisdags flyttade jag in i min egna tvåa. Jag älskar den!! Vill dela av med med...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
28 563
Senast: pepp
·
Samhälle Hur tror ni Coronakrisen kommer påverka dollarkursen?
Svar
9
· Visningar
714
Senast: sjoberga
·
Trädgård & Växter Kan det vara sorgmyggor som invaderat mina krukväxter? (se bilder nedan) Det är en väldig massa små svarta krabater som kryper omkring i...
Svar
14
· Visningar
3 277
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Någon mer som spelar JW Alive? Jag har spelat en hel del Pokémon Go innan och detta är väldigt likt, förutom att det är dinosaurier som...
Svar
12
· Visningar
465
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Jag skulle vilja köpa lite nya kläder. Problemet jag har är att för det första är jag helt blind när det kommer till hur kläder passar...
Svar
13
· Visningar
1 294
Senast: SaraMara
·
Kropp & Själ Hej! Jag står inför att få en ICD inopererad. Jag är lite nyfiken på hur det är att leva med en sån? Kanske finns det någon här inne som...
Svar
9
· Visningar
943
Senast: sjoberga
·
Tjatter Som rubriken säger... hur duktiga är ni på det? Sambon och jag kommer flytta inom ett par månader och vi behöver rensa garderoberna på...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 008
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har jobbat som undersköterska i några år men så otroligt less på att kommunen behandlar oss som om vi vore skit värda. Jag älskar...
2
Svar
21
· Visningar
3 355
Senast: Otter
·
Tjatter Jag har alltid velat spela piano, tycker det är så vackert men jag har aldrig gjort något för att följa drömmen. Men nu när jag fyllde...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 444
Kropp & Själ Jag funderar på att bli vegan. Jag har under flera år varit i princip vegetarian men nu är jag sugen på att ta det lite längre. Detta...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
11 320
Senast: bollen__
·
Skola & Jobb Moderator får flytta om tråden passar bättre på barn. Jag tänker dock att det fokuserar på jobb mest. På min pågående praktik, som jag...
Svar
12
· Visningar
2 314
Senast: Voeux
·
Juridik & Ekonomi Jag har en vän som ska bli pappa, säger en kvinna. Han säger att det inte alls är omöjligt (dvs de hade oskyddat sex vid tidpunkten hon...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
17 312
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Så här i Coronatider är det ju omöjligt att veta vad som är vad, och för att inte belasta sjukvården, så tänkte jag att jag ställer...
2
Svar
38
· Visningar
3 867
Senast: Ramona
·
Relationer TW: Suicid . . . . Jag lever i vad som känns som en mardröm. Min fina vän orkade inte leva mer. Första maj hängde han sig i garaget men...
2
Svar
36
· Visningar
3 964
Senast: TinyWiny
·
Trädgård & Växter Hoppas detta går in under trädgård. Vi kommer oss inte till sommarstugan så då sitter jag å drömmer å smider planer för längre fram ist...
Svar
6
· Visningar
770
Senast: Tilly_85
·
Kultur Min skrivarkurs har börjat. En av de första uppgifterna är att sätta en deadline. När ska boken vara färdigskriven? Lägg sedan till 2-3...
Svar
11
· Visningar
2 121
Trädgård & Växter Jag har uteplats med kvällssol. Läget, riktning nordväst (tror jag det blir) i ett hörn av gården gör att det blir vansinnigt varmt...
Svar
4
· Visningar
668
Senast: KesoNeso
·
Trädgård & Växter I söndags köpte jag och planterade åtta stycken hortensior. Perfekt tidpunkt enligt affären. Jag fick även med mig tre stora säckar med...
Svar
14
· Visningar
1 717
Senast: hastflicka
·
Trädgård & Växter Hej! Jag har just fått upp ögonen för palettblad. Men jag har en del frågor som jag inte lyckas lista ut. Hur funkar det med att odla...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp