Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hej! Jag har en skoluppgift inom religion som jag hoppas att buke kan hjälpa till med :angel: Vi gör en utredning om vetenskap och...
2
Svar
37
· Visningar
2 896
Senast: Otherside
·
Hemmet Skapar en egen tråd för detta eftersom det sannolikt är någon annan i framtiden som kommer ha samma problem. Vi målar om lägenheten och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 216
Skola & Jobb Hjälp! Jag behöver skor att ha på viktiga jobbmöten. Jobbar i en mansdominerad bransch, med avloppsvatten. Är för ointresserad av mode...
2
Svar
20
· Visningar
1 957
Senast: Mineur
·
Hemmet Hur sköter ni era utemöbler? Och hur ofta?
2
Svar
31
· Visningar
2 480
Senast: Scata
·
R
Hemmet Tänkte införskaffa ett nytt täcke och kravet är att det ska vara FLUFFIGT men inte alltför varmt. Vilka är era favoriter? :)
2 3
Svar
46
· Visningar
18 514
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Från och med i morgon är det möjligt att det blir meteorologisk vår. Vilket prognoserna spår att det ska bli här... Kriteriet är...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 457
Senast: pepp
·
Hemmet Finns det några som helst lagar man måste följa som privatperson gällande rivning av eternit förutom när det kommer till var man får...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: iNHALE
·
Trädgård & Växter Försöker odla min egen ananas. Det började som ett skämt för lite mer än två år sedan och efter att jag uppdaterat lite i Vad gör...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 509
Senast: Diabetikern
·
Skola & Jobb Hur beräknar man det? Jag jobbar som personlig assistent och vi får våra semesterdagar i April, dock så kom dom inte på förra...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ inatt fick jag sån plötslig attack. låg i sängen o skulle sova -- så blev jag så jätteillamående o konstig i kroppen.. började...
Svar
17
· Visningar
2 090
Senast: vtok
·
  • Låst
Tjatter gissade vilt på nummret
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
75 343
Juridik & Ekonomi Vad gör folk med sina bonuspoäng från Coop? Jag har typ hundra miljardersch poäng på Coop men ingen aning om vad jag ska göra med...
Svar
12
· Visningar
1 283
Samhälle Ja, jag betalar hellre en låg skatt för att sen betala för varje tjänst jag utnyttjar. Jag vill inte betala för kommunens ishockeyhall...
2
Svar
22
· Visningar
995
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag behöver alltså lite tips på bra makeup-remover. Använde länge våtservetter, men mina ögon mår inte bra av de kanske 5 olika märkena...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ Jag och min mamma vill ut och cykla nu igen! 31,5 mil ska vi skrapa ihop andra veckan i juni eftersom man får köra VR virtuellt i år...
2
Svar
23
· Visningar
1 757
Kropp & Själ Hej Min syster blev diagnostiserad med EDS i förra veckan efter flera år. Jag har läst på om sjukdomen, ser att vissa/många symptom...
Svar
1
· Visningar
503
Senast: TeamLundVer
·
Kultur Så, jag ska börja så smått på bokidén, tänkte jag. Jag har förstått att det är bra att ha några anteckningsböcker - som man tycker om -...
Svar
11
· Visningar
674
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Jag har köpt mig en fönsterputsduk från Tupperware, då jag blivit less på det där flammiga som blir på insidan av rutan med vanligt...
2
Svar
25
· Visningar
2 669
Senast: ainasoja
·
Hemmet I badrummet har vi ett sånt här system från ikea (se bild) som jag råkade slita loss vajern från när jag halkade i badkaret. På ena...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Keb71
·
Fritid Hej! Har sett att flera verkar tycka att det är fruktansvärt hemskt att orientera, men har inte velat ta upp det i de trådarna som det...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
7 164
Senast: lingonben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp