Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud det där är verkligen ett sådant där klipp som man fysiskt känner hur hjärncellerna förtvinar av att titta på.frågan är väl om det heter ananas eller anananas…
Jag minns att man odlade ananas i The lost garden of Heligan, Cornwall, när jag bodde där. De behövde förstås extra värme under glas under den kalla årstiden och de fick massor med brunnen hästgödsel, dvs mycket mat. Det tog 2 år för dem att bära frukt. Men det blev stora, rejäla frukter som tydligen var väldigt söta och goda. Detta i England :-)
Jag läste också så sent som förra veckan att det tar två år för den att bär frukt.Jag minns att man odlade ananas i The lost garden of Heligan, Cornwall, när jag bodde där. De behövde förstås extra värme under glas under den kalla årstiden och de fick massor med brunnen hästgödsel, dvs mycket mat. Det tog 2 år för dem att bära frukt. Men det blev stora, rejäla frukter som tydligen var väldigt söta och goda. Detta i England :-)
Tycker den är lite mysig ändåalltså.... såg denna tråd och fick genast denna i huvudet... Tack för det liksom
Tycker den är lite mysig ändå