Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det rimligt att vara sugen på kebabrulle och pannkakstårta med sylt och grädde samtidigt (sådär lite efter midnatt dessutom)?
Mvh svälter faktiskt
Är det rimligt att vara sugen på kebabrulle och pannkakstårta med sylt och grädde samtidigt (sådär lite efter midnatt dessutom)?
Mvh svälter faktiskt
Säg den ben och Jerry som inte innehåller chokladglass eller bitar
Förutom den där jordgubbscheesecaken. Jag gillar inte cheesecake.
Vaniljglass med marshmallowswirls och isbjörnar i vit chokladDen första är mint gissar jag. Den andra låter som ... något baked?
Nej vi har inte samma smakKöp ett annat märke?
Är det bara choklad som ska undvikas eller alla bitar? Om det får vara andra bitar i finns det en god som heter fairway någonting den tycker jag är god( men jag älskar choklad så vi lär inte ha amma smak ) ingen choklad i den skmakar mest kola.
Man ska inte tvinga fram sånt. Ligg och dra dig ett par timmar till och se om det blir bättre.Försöker vakna... går sådär
Man ska inte tvinga fram sånt. Ligg och dra dig ett par timmar till och se om det blir bättre.
Om en liten stund, i tvättmaskinsmått 14 minuter, ska jag flytta tvätten till torktumlaren och sen fylla på tvättmaskinen med annan tvätt. Jag känner mig väldigt vuxen
Men kan det sluta blåsa någon gång?! Är så less på eländet
Flytta inte till västkusten. Här blåser det. Alltid. Varje dag. Och ibland regnar det. Också.