Säg den ben och Jerry som inte innehåller chokladglass eller bitarPeta? Alternativt köp glass utan chokladbitar.
//Gillar inte heller chokladbitar i glass.
Förutom den där jordgubbscheesecaken. Jag gillar inte cheesecake.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säg den ben och Jerry som inte innehåller chokladglass eller bitarPeta? Alternativt köp glass utan chokladbitar.
//Gillar inte heller chokladbitar i glass.
Vad roligt och spännande! Grattis!Helvete vilken dag. Är mer eller mindre mailbombad av tavelspekulanter. Sprungit runt halva stan och letat fernissa. Dessutom suttit och försökt starta upp min enskilda firma. Måste skaffa en revisor. Varit till frissan och gjort en major makeover och nu tänker jag fan unna mig ett glas redigt rödvin.
De fick värdig omgivning med andra ord?
Cinnamon rolls! Det fanns någon annan med bär också, men eftersom namnen oftast inte har någonting med fyllningen att göra komme rjag inte ihåg vad det var.Säg den ben och Jerry som inte innehåller chokladglass eller bitar
JAG VEG MEN DEN FINNS INTE LÄBGRECinnamon rolls! Det fanns någon annan med bär också, men eftersom namnen oftast inte har någonting med fyllningen att göra komme rjag inte ihåg vad det var.
det finns ju också annan glass än Ben&Jerrys.
Fast ska hon fortsätta med att var tionde sekund jama klagande, titta på mig och (antagligen osynlig suck) rätta till sin liggställning i mitt knä som att jag är helt korkad som inte fattar hur man ska klia på rätt sätt så kan hon möjligen åka ned på golvet snart trots alltJag ska egentligen börja gå och lägga mig men katten ligger i mitt knä och spinner för fulla muggar
Empower mint! Tyvärr så finns den inte på pintSäg den ben och Jerry som inte innehåller chokladglass eller bitar
Den första är mint gissar jag. Den andra låter som ... något baked?Empower mint! Tyvärr så finns den inte på pint
Jag saknar Baked Alaska också!
Jag vill inte riktigt gå till jobbet imorgon. Men så känner jag väl varje dag
Jag är inte lite sugenBli arbetslös!