pepp
Trådstartare
Vilken härlig hylla! Får man fråga vart den kommer från?
Det är en klassisk stringhylla som jag målat vit bara. (Jag vet, ajjabajja!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken härlig hylla! Får man fråga vart den kommer från?
Ah hell no!Det är en klassisk stringhylla som jag målat vit bara. (Jag vet, ajjabajja!)
Det är en klassisk stringhylla som jag målat vit bara. (Jag vet, ajjabajja!)
Och @Pilot
Jag skyller på att hyllorna var slitna och fula
Jag var ung och lat och orkade inte slipa
Det hade ju i sig sänkt priset... men jag har sett gamla String i halvdant skick gå för löjliga pengar! Enligt min mening då iofs men jag är heller inte en retrofantast (även om jag är enormt deprimerad över att inte ha en massa teak i ladorna... för att sälja och tjäna grova pengar ).
Allmoge är mer min grej Även om överdådig rokoko kan vara enormt tilltalande.
Kommer aldrig sälja dom så det bekymrar mig inte
Folk som målar om gamla gedigna möbler (teak eller andra träslag) gör mig väldigt ledsen!
1.5 år senare är hallen KLAR! Förutom den fula tapeten... men men!
Visa bifogad fil 20094
Fint! Vad är det för golv? Linoleum?
Nåt slags fult äckligt plastgolv det är jag ju inte heller nöjd över
Du kanske kan måla det? Min kompis hade ngt dylikt i sin förra lägenhet och hon målade det grått, det blev snyggt!
Kan man måla vet dock inte om jag vill lägga ner mer pengar, kändes nog att tapetsera sovrummet (som jag nu vill göra om..)
Det hade ju i sig sänkt priset... men jag har sett gamla String i halvdant skick gå för löjliga pengar! Enligt min mening då iofs men jag är heller inte en retrofantast (även om jag är enormt deprimerad över att inte ha en massa teak i ladorna... för att sälja och tjäna grova pengar ).
Um. Jag hittade en hel hög med gamla stringhyllor på min pappas vind. Har monterat upp en i köket men har en del hyllor och gavlar kvar, de har viss patina så att säga men är i original från 60-70-talet. Tänkte ev lägga på blocket, men de går alltså att lämna till något auktionsverk? Eller tolkade jag fel?