Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fint och ljust. Härligt med så många stora gröna växter !
Fint och ljust. Härligt med så många stora gröna växter !
Ja, är så glad att jag äntligen kan ha (nästan) hur mycket blommor jag vill
Tycker det livar upp ett hem ordentligt
Håller med! (inte min sambo )
Tack! Planen är att mycket ska ut på balkongen inom kort, men det är ju alltid så roddigt såhär i maj!underbart!! Vilka fina palettblad jag hoppas mina ska växa på bra nu.
Borde börja så lite inför sommaren också!
Jag har tomat, jordgubbar och aloe på balkongen. De klarar det hetta som blir
Detta är en sådan positiv tråd - härligt att läsa om någon som är så glad för sin bostad !
Hur många kvm är din lägenhet? Bara nyfiken för att jag liksom fått nån uppfattning om storlek efter dina bilder.Åh vad kul att höra
Älskar den verkligen, men önskar att hyran var lägre.. funderar ibland om jag kanske ska byta den mot nåt mindre..
Hur många kvm är din lägenhet? Bara nyfiken för att jag liksom fått nån uppfattning om storlek efter dina bilder.
Min lägenhet är 49 kvm och innan har jag bott i ettor mellan 20-32 kvm så tycker detta är lyx dock tycker jag också hyran är lite för hög egentligen, men älskar verkligen min lägenhet.56 kvm aldrig bott såhär stort själv, haha.
Min lägenhet är 49 kvm och innan har jag bott i ettor mellan 20-32 kvm så tycker detta är lyx dock tycker jag också hyran är lite för hög egentligen, men älskar verkligen min lägenhet.