Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, då ska jag göra det senare! =)
En sak kan jag ju dock börja med att fråga... i hallen tror jag att jag skulle jag vilja ha någon rolig hylla/grej där man kan lägga ifrån sig smågrejer när man kommer hem, t ex nyckelknippa/plånbok + nåt litet mer men inga större grejor liksom. Jag tror jag vill ha en hylla och inget som står på golvet, men det kan funka det med... vill som sagt ha nåt kul helst och ingen vanlig hylla.... nåt kul tips någon? =D Typ nåt korgliknande kanske eller nåt, inget för djupt bara som en påse typ... haha, luddig förklaring men får se om nån kan tipsa eller hjälpa mig vidare i tanken =D
//r
Kompisen har en vanlig tavelhylla.Tack, då ska jag göra det senare! =)
En sak kan jag ju dock börja med att fråga... i hallen tror jag att jag skulle jag vilja ha någon rolig hylla/grej där man kan lägga ifrån sig smågrejer när man kommer hem, t ex nyckelknippa/plånbok + nåt litet mer men inga större grejor liksom. Jag tror jag vill ha en hylla och inget som står på golvet, men det kan funka det med... vill som sagt ha nåt kul helst och ingen vanlig hylla.... nåt kul tips någon? =D Typ nåt korgliknande kanske eller nåt, inget för djupt bara som en påse typ... haha, luddig förklaring men får se om nån kan tipsa eller hjälpa mig vidare i tanken =D
//r
Äntligen hittat en spagettiburk!! T.o.m med etiketten kvar
Jag en mindre burk ur samma serie! Den har funnits med ända sedan min barndom.
Jag har varit i fabriken! Vi brukade åka och handla på deras andrahandssortering. Allt i sommarstugan kom därifrån. Tyvärr finns inget kvar.Dom är så fina! Har lyckats samla på mig några stycken nu
Ett "nytt" bord och så hittade jag äntligen en pall till soffan
Alltså hunden i fönstret
Jätte vackert bord!
Ett "nytt" bord och så hittade jag äntligen en pall till soffan
Jätte vackert bord!