Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skruva upp på någon vägg??
Smart!@pepp Pinterest är proppfullt med kreativa lösningar på fula problem Jag hade kunnat tänka mig att gömma routern i en vacker hattask som hade fått stå på nedersta brickan på brickbordet.
På det här viset fast med en rund ask, helt enkelt.
Smart!
Jag som inte kan något om teknik trodde att den behövde stå framme... Men man kan alltså lägga den i en låda?
Min står på golvet. Inte snyggt alls..
Alltså detta va jo genialt
Nej, det är inte genialt, det är brandfarligt!
Ett modem har en massa lufthål som behöver vara fria för att få in luft, annars kan det bli för varmt. Man ska aldrig täcka över inkopplade elektronikprylar på det där sättet.
Jag tänker svart matta i köket. IKEA har en stor fyrkantig med längre lugg på, som inte är så jättedyr.Nu behöver jag hjälp med mattor!
Köket är rätt tomt:
Gardinen som ligger på bordet har små vita hjärtan och ska upp på torsdag
Vad har man där? Ser jättetomt ut nu, plus att golvet är sjukt fult...
Funderade på en plastmatta längst med diskbänken, men det är så långt = svindyrt...
Har gärna något med svart/rött i då jag har rött "tema" i köket...
Jag tänker svart matta i köket. IKEA har en stor fyrkantig med längre lugg på, som inte är så jättedyr.
Vad kul att se din inflyttnings-process @pepp! Jättefint blir det, vi har inte samma stil du och jag, men jag gillar din stil, den är personlig, konsekvent och intressant!
Ska fortsätta kika i tråden, jag söker många saker/lösningar till min lägenhet också, ser inflyttandet och boendet som en process som aldrig blir färdig =) Är det okej om jag lägger upp bilder på min process och frågar om tips också i tråden eller ska jag starta en egen? =)
//r
[/QUOTE]Finns det fru pudel också?
Jag tycker mig skymta någon till vänster som också vill provsova i solskenet....
Har morfar byggt själv?Idag fick lilla curlade herr pudel en specialfixad fönsterbräda av "morfar", den fick klart godkänt
Har morfar byggt själv?
Kan man få en bild utan filtar, och kanske underifrån. Så det syns hur den är konstruerad och monterad.
Katten börjar skriva önskelista till jul...
Har morfar byggt själv?
Kan man få en bild utan filtar, och kanske underifrån. Så det syns hur den är konstruerad och monterad.
Katten börjar skriva önskelista till jul...