Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om någon kommenterat det här tidigare, men kom på en sak som är värd att tänka på när det gäller att "gömma routern".@pepp Pinterest är proppfullt med kreativa lösningar på fula problem Jag hade kunnat tänka mig att gömma routern i en vacker hattask som hade fått stå på nedersta brickan på brickbordet.
På det här viset fast med en rund ask, helt enkelt.
Jag och mitt ex hängde alltid upp den på väggen, men nu själv har jag den ståendes, har i och för sig aldrig stått på golvet utan på skrivbordet ihop med datorn. I alla fall när jag hade fiber, nu när jag har adsl står den i köket på en av högtalarna som står på golvet. Den är lika svart som högtalaren så inget som stör mig i alla fall.@RedHyuuga Jo, åtminstone jag har svarat på det där angående signalstyrka och överhettning i tråden. Jag tror att det är många som har routern stående på golvet vilket i sin tur gör att det fastnar damm i utblåsen och det är inte är särskilt lyckat heller. Eftersom routern oftast är ful så är det nog inte särskilt många som hänger den på väggen i första taget, jag tror därför att något som skyddar mot damm men fortfarande låter den "andas" är en bättre lösning än att ha den kvar på golvet.
Vad gäller signalen så är det såklart individuellt vad man väljer att stå ut med, hur bra router man har osv. Men jag tror inte att de som oftast bara slösurfar märker någon extrem skillnad om styrkan inte är dålig från början.
(Vår router står fortfarande i vardagsrummet, fullt synlig och störande. Eftersom fiberjacket är i hallen men det saknas eluttag där så har vi sladdar överallt här hemma )
Inte orkat göra nåt åt routern ännu... en vacker dag kanske..
Har du ingen typ klädkammare eller så den kan vara i? Min router sitter på väggen i klädkammaren så jag slipper se den
Har du ingen typ klädkammare eller så den kan vara i? Min router sitter på väggen i klädkammaren så jag slipper se den
Lite nytt
(Ljusslingan)
Men kvinna, vilken vacker ljusslinga! Vart är den ifrån?