Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Såhär i värmen hade det varit skönt att kunna öppna lite och vädra på kvällen och morgonen. Men jag kan inte ha dörren öppen pga tre...
2
Svar
38
· Visningar
3 856
Senast: Destiny_D
·
Fritid Jag vet ju att det finns en del jägare på forumet, så tänkte se om ni har några åsikter om vildsvinsjakt. Att det går att jaga utan att...
Svar
13
· Visningar
1 337
Kropp & Själ Hej! Nu har jag fått tid för en Koloskopi den 8/6, första gången för mig då jag tidigare bara gjort rektoskopi och en sigmoideskopi där...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
14 147
Samhälle Mitt körkort är spårlöst försvunnet, har förlustanmält det och måste fixa ett nytt. Men hur fan hämtar jag ut mitt nya om jag inte har...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
16 288
Senast: Texaz
·
Kultur Anropar det populärkulturella bukeoraklet. Trålar ute i etern efter ett barnprogram jag minns från tiden det begav sig (läs: slutet av...
Svar
1
· Visningar
553
Senast: Wednesday
·
Kropp & Själ Någon här som har gjort ett benmärgsprov? Min sambo ska göra ett i Augusti och han har rejäl ångest över detta. Såklart har han...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: netia
·
Trädgård & Växter Bästa tipsen för att få någon frukt på Djungelgurkor? Jag har två stycken plantor ståendes i fönstret som det inte händer så mycket...
Svar
0
· Visningar
440
Senast: Avalbane
·
Kultur Jag och killen funderar på att bila upp till mina föräldrar i Norrland. Jag kommer dock inte orka 100 mil på en körning så planen är att...
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: Brie
·
Fritid Ropar på @kamomillo Jag ska åka från Jokkmokksfjällen till Grövelsjön och skulle gärna vilja åka vägen via Dikanäs istället för E45...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 235
Senast: Unafraid
·
Tjatter Hur hittar jag ett billigt vandrarhem I Västerås?
Svar
2
· Visningar
412
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag har alltid haft lätt för att ha nära och djupa vänskapsrelationer. Men för tillfället har jag en person i min närhet (kallar honom...
2
Svar
30
· Visningar
11 790
Senast: Eli
·
Tjatter Jag bor varannan vecka hos mina föräldrar, alltså har skilda föreldrar. På min mammas vecka så brukar jag va hos pappa typ 2-3 gånger...
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: Nahar
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ Har funderat en del på sistone. Verkar för mig som att många människor går runt och är missnöjda med sina liv, men kanske är det bara...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 635
Senast: Flixon
·
Relationer Ja hur får ni ihop internet med den verkliga världen? Text skriven här på Bukefalos, vad säger det om en användare som en person? Eller...
2
Svar
24
· Visningar
1 877
Senast: Lager
·
IT & mobiler Jag kan inte längre logga in på mitt Spotify konto! Jag har byter lösenord utan resultat. jag får hela tiden beskedet om att...
Svar
5
· Visningar
1 106
Senast: swemale
·
Samhälle Verkar det inte lite smått olistigt att försöka kasta in en blåbrun regering om man vill "försvara det svenska folkhemmet" som...
27 28 29
Svar
565
· Visningar
29 596
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Jag har sedan snart ett år känt mig galet sjuk. Fick diagnosen utmattningssyndrom i vintras, trots att jag inte kände mig särskilt...
Svar
11
· Visningar
1 835
Senast: tgd
·
IT & mobiler Jag håller på att få utbrott gånger tre :D Jag har abonnemang hos Telia, Tre och Telenor och hos alla tre har jag haft extremt dålig...
Svar
1
· Visningar
569
Senast: KesoNeso
·
Svar
2 000
· Visningar
61 289
Samhälle Hmm. Ser att du även fått ett par skrattsmileys på denna. Tyvärr har jag vänner som lever i en meth-vardag och det där är deras...
2
Svar
35
· Visningar
2 112
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp