Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Det där resonemanget har jag aldrig begripit mig på. För man är född i ett land ska man se sig själv och framför allt känna sig som...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
12 793
Senast: sjoberga
·
Trädgård & Växter Min mor är lite rolig. För ett tag sedan köpte hon plantskott av en vän till en vän. Vid köpet hade hon koll på vad det var för sorter...
Svar
14
· Visningar
1 028
Senast: Red_Chili
·
Relationer Osäker på var tråden passar bäst men jag tror detta är den bästa platsen. I en annan tråd dök det där med kommunikation upp. Hur man...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 686
Senast: Araminta
·
Hemmet Någon som testat elektrisk eller med kolsyra? Vill helst ha med fångstbehållare så jag inte behöver upp på vinden och städa varje dag...
Svar
1
· Visningar
409
Tjatter Håller du alltid med om någons inlägg? Har du någon specifik hobby gemensamt med någon, eller rentav en look alike?
2 3
Svar
55
· Visningar
4 532
Senast: Amha
·
IT & mobiler Någon som vet någon som är hyfsat pålitlig?
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Bikinin har blivit lätt gulaktig av alla bad. Vad funkar bäst på det här tyget? Har använt vittvättmedel och vanish vittvätt. 40 grader.
Svar
2
· Visningar
1 229
Kläder & Bli fin Vad har ni som gift er med ”riktiga” brudklänningar (dvs sånt som man inte riktigt kan använda till vardags) gjort med klänningen...
2
Svar
23
· Visningar
1 808
Senast: em-pirre
·
Hemmet Jag har ett sommarhus och det har tyvärr börjat röra sig i omgivningen med div "påhälsningar" i grannskapet. :meh: Funderar på att...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: Amha
·
Fordon Jag har börjat fundera på att köpa en husbil, men inser ju vad de kostar. Har då gått över till att fundera på om husvagn är ett...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
11 688
Senast: _Taggis_
·
Kultur Utgår från södra Småland/nordöstra Skåne och vill köra max ca 10 mil. Behöver förslag som passar till mig och min mamma (75+). Mamma...
Svar
5
· Visningar
489
Samhälle Tio år sedan 77 människor dog, många barn och ungdomar. Mördade av terroristen Breivik...
2
Svar
23
· Visningar
2 279
Senast: villhöver
·
Samhälle Visste inte vlket prefix jag skulle välja så blev samhälle. Att pruta ses ju oftast som lite osvenskt eller har iallafall gjort, vet...
2
Svar
38
· Visningar
2 037
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ I november så ramlade jag med en stege, trampade snett och fick tre frakturer i fotleden. Slapp operera utan gipsades ett tag och fick...
Svar
4
· Visningar
786
Juridik & Ekonomi Jag ingick ett avtal förra månaden angående en TV-box, men kände därefter att jag ville utnyttja min ångerrätt och skickade mail till...
Svar
13
· Visningar
956
Kropp & Själ Eller rättare sagt, en hypofystumör. Prolaktinom. Jag fick veta för några veckor sedan. Litta svårt att relatera till, har fullt upp med...
2
Svar
37
· Visningar
8 164
Senast: kolblakkur
·
Samhälle Hittar ingen bra rubrik, är för förbannad. Dravel från en Moderat Riksdagsledamot: En hel generation män behöver en akut uppdatering...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 661
Senast: Sol
·
Juridik & Ekonomi Min mamma säger alltid att "den/det säkert kommer på rea sedan!" När jag köper saker, men ibland kan jag bara inte låta bli. :D När jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 155
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Vad är era bästa tips för att lindra irritation från insektsbett? Jag måste ha blivit biten av något och min lilltå är dubbelt så stor...
2
Svar
24
· Visningar
1 998
Senast: Tarnin
·
Fritid Med tanke på nyheten om Padelanläggning som eventuellt ska byggas där vinterhage för hästar på en ridskola finns idag. Personligen tror...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 000

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp