Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ skall till läkare nästa vecka (äntligen) men försöker hitta någon spännande diagnos själv under tiden ;) I våras någon gång började jag...
Svar
4
· Visningar
1 190
Senast: vinkelina
·
Fritid Jag och barnen har paddlat kanot och hyrt SUP i sommar. SUP var helt underbart! Jag är sugen på att skaffa något flytetyg till oss och...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag blir otroligt trött dagarna innan jag ska ha mens. Alltså verkligen kommer-knappt-upp-från-sängen-trött. All rörelse är en kamp och...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: kolblakkur
·
Relationer Har tänkt under längre tid på detta. Skulle gärna ha input, tankar och idéer av er. Tiden är begränsad. Vi lever inte för evigt. Grejen...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 100
Trädgård & Växter Jag har en rabatt, i år har det suttit (sitter) potatis i men skulle vilja ha i perenna växter. Rabatten är ganska lång men smal, ca 55...
2
Svar
37
· Visningar
1 972
Senast: Fille
·
Samhälle Så har det då hänt igen. Jag bara undrar hur folk tänker? Läkare och sjukvårdspersonal som är vid en badplats som privatpersoner...
2
Svar
26
· Visningar
2 327
Senast: Dentaku
·
IT & mobiler Ska nu byta min iPhone SE (gen1) mot en iPhone 12 mini vilket gör att mina gamla hörlurar jag haft vid löpning inte längre passar...
2
Svar
24
· Visningar
1 216
Senast: Gandalf
·
Kropp & Själ Ja, jag vet inte riktigt vad som hänt. Efter Covid-19 fick jag utslag i pannan som jag inte ens vet vad det är och graviditeten har...
Svar
7
· Visningar
1 464
Hemmet Blir galen :arghh: Efter två dagar har jag dammtussar på golvet, och jag bor ensam utan husdjur! Igår dammsög jag jättenoga, idag drog...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
45 216
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Har ju enorma problem med nacken. Har testat formkuddar, höga, låga osv. De enda jag inte testat är kuddar som är dyrare än 300 spänn...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 114
Senast: Sonic76
·
Fritid Hej alla bukare! Står helt still vad man köpa för spel som är roliga och spela 2 stycken. Har kortlek, yatzy, monopol, sänka skepp ^^...
2
Svar
24
· Visningar
1 698
Senast: Soapbubble
·
Hemmet Det är dags att köpa en ny soffa, köpet kännetecknas av en hög grad av ambivalens och en portion snålhet. idagsläget är det Söderhamn...
Svar
3
· Visningar
3 263
Senast: niardasp
·
Mat Vad är ert bästa tips på något väldigt gott man kan baka och bjuda på som inte är för "tungt" för att äta sent på kvällen/ in på natten...
2
Svar
22
· Visningar
1 931
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Hade lite bråttom när jag skulle byta till min nya iphone 12 mini från 7:an. Allt stod ju vad man skulle göra men, glömde något mot...
Svar
1
· Visningar
357
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Igår när jag för första gången fick se ”hjärtslag” på UL på mitt sto som nu är dräktig fick jag en tanke, hur börjar ett hjärta slå...
Svar
3
· Visningar
933
Senast: VLMF
·
Relationer Vet inte om tråden hamnade rätt. Hade önskat att prefixet Övrigt fanns. I skolan gör vi besök på olika ställen där det odlas något och...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag behöver tips! Efter att jag föll på målsnöret och aldrig blev klar då jag hade lite detaljer kvar på min C-uppsats när jag läste...
2
Svar
26
· Visningar
2 335
Senast: cambodia
·
Hemmet Jag har åtagit mig att putsa en gammal kopparplåt. (en väntjänst :) ) Naturligtvis kan jag köpa små flaskor med kopparputs, men finns...
2
Svar
28
· Visningar
2 505
Senast: em-pirre
·
Samhälle Efter ett inslag på nyheterna i morse har jag funderat på vad de sa. En tredjedel av Sveriges biarter (säger man arter?) riskerar att...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
10 796
Senast: Nahar
·
Hemmet Vi har väldigt mycket järn i vårt vatten, så pass mycket att handfat, toa och väggarna i duschen blir gula efter ett tag. I...
Svar
11
· Visningar
5 657
Senast: vilde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp