Låter skumt! Jag har liknande problem i mitt badrum. Jag städar badrummet flera gånger i veckan men likväl är handfatet, toalocket, hyllor osv dammiga dagen efter! Otroligt irriterande. Har också sån där utsugsgrej uppe på väggen. Vad sjutton
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intressant! Dom långa är där det kommer in luft. Dom är nog inte i så bra skick kom jag på nu, för när jag tvättade fönsterna hade det runnit smutsvatten från en sån där. Tycker inte att det stämmer med vart dammet hamnar, men det kanske blir så pga dom där utsugsgrejerna (jag har bra koll på sånt hör ni ).
Låter skumt! Jag har liknande problem i mitt badrum. Jag städar badrummet flera gånger i veckan men likväl är handfatet, toalocket, hyllor osv dammiga dagen efter! Otroligt irriterande. Har också sån där utsugsgrej uppe på väggen. Vad sjutton
Hos mig med, men för min del tror jag det beror stor mängd luddande handdukar på liten yta. Kanske något liknande för dig?Vad tusan, min toalett är likadan och samma kollegans hemma hos henne, vi bor i varsitt hus då. Likförbannat blir det en massa damm på precis allt i toaletten. Torkar lister och allt minst en-två gånger i veckan.
Hos mig med, men för min del tror jag det beror stor mängd luddande handdukar på liten yta. Kanske något liknande för dig?
Inga duschhanddukar/badlakan?Har bara två handdukar för händerna, små sådana.. Hmm..
Går det att öppna de där långa? Så kanske det går att se om det är svarta filtergrejer i dem, för jag tycker också att dammet ser ut som att de kommer från någon svart filtergrej, ser lite hårdare ut än vanligt ludd från mjuka tyger.Intressant! Dom långa är där det kommer in luft. Dom är nog inte i så bra skick kom jag på nu, för när jag tvättade fönsterna hade det runnit smutsvatten från en sån där. Tycker inte att det stämmer med vart dammet hamnar, men det kanske blir så pga dom där utsugsgrejerna (jag har bra koll på sånt hör ni ).
Vad tusan, min toalett är likadan och samma kollegans hemma hos henne, vi bor i varsitt hus då. Likförbannat blir det en massa damm på precis allt i toaletten. Torkar lister och allt minst en-två gånger i veckan.
Går det att öppna de där långa? Så kanske det går att se om det är svarta filtergrejer i dem, för jag tycker också att dammet ser ut som att de kommer från någon svart filtergrej, ser lite hårdare ut än vanligt ludd från mjuka tyger.
För ja, det är definitivt inte normalt
Vad tusan, min toalett är likadan och samma kollegans hemma hos henne, vi bor i varsitt hus då. Likförbannat blir det en massa damm på precis allt i toaletten. Torkar lister och allt minst en-två gånger i veckan.
Whaaat? Så är det hos mig också!
Tjocka lager dammludd inne i badrummet, torkar och torkar man det bara förökar sig.. Trodde det var handdukarna så jag förvarar dem utanför. Hänger en för händer där och ibland badlakan på tork. Har visserligen tre katter, men de brukar inte vara därinne.
Brukar spola av hela rummet med duschslangen. Det hjälper väl en dag eller två, sen får man börja torka igen. Blää!
Mitt badrum blir också grusigt och dammigt. 50-talshus med självdragsventilation och alltså frånluft i badrummet, inga djur men två barn. Skakar badrumsmattan över badkaret varje kväll och det bara drösar ner grus och damm. Förstår ej hur det går till.