Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast frågan var återigen inte om det är acceptabelt utan frågan var varför folk gör det. Det finns redan otaliga trådar om hur puckat beteendet är så det behöver vi knappast diskutera igen.@Shaggy nu vet jag ju inte hur gamla barnen är som du refererar till i händelsen du skriver om. Men jag tycker ändå det är en viss skillnad att barn blir nyfikna och vill springa fram, de har ju lite olika utvecklat konsekvenstänk beroende på ålder och att vuxna det första dem gör är att slita fram mobilen och filma och ställa sig i vägen. Det tycker jag är oförlåtligt på alla punkter särskilt om man ställer sig i vägen så att ambulanshelikopter inte kan landa. Det är för mig helt obegripligt faktiskt.
En annan sak som är lite på samma spår är de idioter som parkerar så att de blockerar räddningsvägar. Jag kan inte begripa att någon som innehar körkort inte kan ha lärt sig hur man ska parkera. Detta kan kosta liv, och varje år går polis och räddningstjänst ut med vädjan. Helt orimligt att dom ska behöva göra det!