Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du gillar att laga mat Han är väldigt matintresserad. Liknande inredningsstil. Tror du är en roligare flickvän än vad jag är fruHahah, varför det?
Man ska nog inte underskatta konflikterna som kan uppstå om båda gillar att laga mat.Du gillar att laga mat Han är väldigt matintresserad. Liknande inredningsstil. Tror du är en roligare flickvän än vad jag är fru
jag blir också positivt överraskad av att höra och läsa diverse åsikter som jag avskyr men är framförda från ett intelligent perspektiv. Och vice versa.Jag gillar riktiga diskussioner där även åsikter jag inte håller med om framförs vettig, och då kan jag gilla sådana inlägg också, och jag gillar vissa användare trots att jag inte alltid gillar vad de skriver just för att de diskuterar här, på ett vettigt sätt.
Nu handlade ju inte tråden om vem man ogillar?
Jag tror absolut att tråden kommer bli något av en klubb för inbördes beundran. Det är ju ett ganska snävt gäng som många kan identifiera sig med än så länge och jag tror inte att det kommer förändra sig så mycket. Det är varken första eller sista tråden i bukes historia om man säger så.
Ämnet är ändå intressant för det har väl hänt de flesta att man identifierar sig med skribenter, karaktärer osv men här har man åtminstone en liten chans att få träffa personen i verkligheten och se om det stämmer.
För egen del så nej, det finns ingen som jag tycker är väldigt lik mig. Jag vet att det finns vissa användare som jag nästan alltid uttrycker samma åsikter som jag, men vars liv och nog även politisk tillhörighet är på en annan planet. @sjoberga är ett exempel av många, men det poppade upp först.
Ja men precis det här. Det är ju klart att en ny användare inte kan veta vem som brukar skriva vad. Det gör inte riktigt jag heller för jag brukar inte lägga så mycket på minnet.Det tycker jag inte är så konstigt. Är man ny eller inte så aktiv så är det såklart svårare att känna samhörighet med någon specifik användare.
Nu blir det ju mest gamla rävar som hängt här länge som skriver.
Jag är även väldigt dålig på namn och har svårt att minnas vem som skriver vad
Jag vet inte hur det är med dig men jag har ju en användare här som jag delar mycket tankar med och jag tror denna användare vet vem hen är utan att jag skriver det här. Däremot ska man nog be om lov så att säga innan man nämner dem, beroende kanske på relation. Vet i alla fall en användare som tagit illa vid sig att denne nämnts i tråden.Så även om jag just nu faktiskt kan komma på en användare som jag känner igen mig i så väljer jag att inte skriva ut det ifall den användaren tycker att det känns obehagligt att kopplas ihop med mig. Jag är liksom inte så jävla behaglig alla gånger.