Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Fick precis mail från Klarna. På grund av ett fel hos Nordea har de dragit vissa fordringar dubbelt. Pengarna återbetalas om 2-3 dagar...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 290
Senast: Dopy
·
Fritid Eller den regelbundna ledighet du har, beroende pa jobbschema? Jag ar nyfiken da jag nastan varje helg brottas mellan att vilja gora sa...
2
Svar
24
· Visningar
2 350
IT & mobiler Sonen ska flytta till lägenhet som han ska dela med två i samband med att han börjar gymnasiet. I deras lägenhet finns det fiber men vi...
Svar
15
· Visningar
839
Senast: Sharpless
·
Samhälle Jag har funderat över plaster eller polymer. Om jag tittar runt mig så finns det så mycket polymerer som inte är nedbrytbara eller...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 552
Senast: Nahar
·
Fritid Jag har varit runt en del i Sverige, men det finns självklart mycket jag inte sett ännu! Till exempel hade jag velat se mer skärgård...
Svar
5
· Visningar
520
Senast: Amanda_F
·
Fritid Jag är sugen på att åka till Lund, har bara övernattat där när vi varit på Flyinge och det lilla jag sett så verkar det supermysigt där...
2
Svar
32
· Visningar
897
Senast: Nahar
·
Samhälle Kan man se om någon ansökt om bygglov? Eller håller på att stycka av tomter?
Svar
6
· Visningar
840
Senast: A_NN_A
·
Hemmet Vi kom precis hem efter att ha varit borta några dagar, och det luktar väldigt instängt och tråkigt i vår lägenhet. Jag gick in i...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 681
Kropp & Själ I förrgår blev jag biten av något på benet och under natten mot igår växte rodnaden. Den fortsatte att växa under dagen igår och nu idag...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 195
Senast: Wille
·
Samhälle Föredrar ni alltid att handla över nätet eller gå runt i fysiska butiker, är det mässor och saluhallar eller till och med marknader...
2
Svar
23
· Visningar
1 050
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Hoppas på att någon annan har bra tips. Jag fick en fraktur i fotleden som behövde opereras.. jag gick sen och haltade ett halvår och...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: muslidag
·
Kropp & Själ Har (förmodligen) fått skav på ett födelsemärke av en BH-topp. Jag är JÄTTEKÄNSLIG mot allt vad lappar i kläder och dylikt heter, så det...
Svar
10
· Visningar
749
Senast: manda
·
Trädgård & Växter Pappas gravsten har mer eller mindre aldrig blivit tvättad och idag försökte jag skrubba bort all mossa. Fungerade finfint på både fram...
Svar
9
· Visningar
2 392
Kropp & Själ Vi är några vänner som varje sommar gör en utflyktsdag för att se på kultur, kulturminnen och historia. Nu har vi bestämt att vi ska...
Svar
3
· Visningar
485
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Har ni erfarenhet av målstyrd arbetstid? Jag jobbar i ett projekt (75% och i ordinarie verksamhet 25%) och har fått erbjudande att byta...
Svar
15
· Visningar
1 688
Senast: emma-vsm
·
Hemmet På min tomt har jag ett riktigt gammalt hus som är flera steg på väg mot totalt förfall.... Det har dock ett plåttak som vad jag kunnat...
2
Svar
28
· Visningar
2 827
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Någon som har gjort käkoperation pga över-, under- eller öppet bett? Fördelar, nackdelar, biverkningar? Skräckslagen...
2 3
Svar
40
· Visningar
12 270
Kropp & Själ Vill veta mer! Är väldigt mycket pengar, men det hade samtidigt varit väldigt skönt att slippa raka sig var och varannan dag... Jag är...
2 3
Svar
47
· Visningar
15 987
Senast: Thera
·
Fritid Är det i så fall ett tryckeri man vänder sig till? Vi har ett på orten och jag har precis slängt iväg ett mejl till dem. Jag har skrivit...
Svar
15
· Visningar
807
Tjatter Vi tänkte åka efter kusten nästa sommar Strömstad till Söderhamn. Tips på saker man inte får missa efter den vägen?
Svar
2
· Visningar
347
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp