Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Sitter och dricker te och klappar på hunden. Mannen är iväg och spelar golf, och varje år när golfsäsongen startar är det någon som...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 981
Senast: Pudlan
·
Kultur Har du nån låt i huvudet just exakt nu? Jag verkar alltid ha ett malande soundtrack bakom mina tankar. Det är inget som stör mig, jag...
2
Svar
36
· Visningar
2 384
Senast: enough
·
Samhälle I samband med att Abdulrazak Gurnah fått nobelpriset i litteratur och det inte är många som hört talas om honom. Handen på hjärtat, hur...
2
Svar
31
· Visningar
1 508
Senast: Anna
·
Kropp & Själ Jag tror aldrig jag under mitt vuxna liv mätt upp en temperatur över 37,2. Känner mig ändå febrig vid förkylning/influensa, har...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 961
Senast: Diabetikern
·
  • Låst
Tjatter Laddar inför återvinningen samt skottat undan lite jobbgrejor och bokföringen. Katten är ute och mördar något (antar jag) 😄 Hon fick...
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
76 256
Relationer Hej, Har ett stort huvudbry som involverar min pojkvän och en bra vän. Lång historia kort: jag flyttade till ny ort för ett år sen pga...
Svar
6
· Visningar
3 087
Senast: corzette
·
Samhälle Känner ett stort behov av att diskutera Lars Vilks och hoppas att någon här inne också är intresserad av detta :)
6 7 8
Svar
159
· Visningar
12 497
Senast: Blue
·
Samhälle Har fått färdtjänst pga. Psykiska problem. Men har inte vågat använda det än pga. Jag måste veta hur det funkar i verkligheten. Någon...
Svar
0
· Visningar
414
  • Omröstning Omröstning
Mat Tänkte göra carbonara ikväll och tittade lite på recept. Det verkar finnas en viss rivalitet mellan om man ska ha grädde i carbonaran...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
12 672
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Gissar att det bör finnas några här som läst de kurserna? Hade ni velat berätta lite om dem? 😊
Svar
3
· Visningar
477
Senast: startpompe
·
Fritid Jag och pv ska till Karlstad några dagar fram över (sön-ons) och undrar om ni har några tips på trevliga restauranger, gärna med bra...
Svar
2
· Visningar
454
Senast: Happimess
·
Kultur Tipsa mig gärna om julmarknader som blir av i år :) ! Har suttit en stund och googlat, men hittar mest uppgifter från tidigare år. Jag...
Svar
15
· Visningar
840
Senast: Kiwifrukt
·
Kläder & Bli fin Är på jakt efter en klänning i sekelskiftesstil. Hög hals och långa ärmar är väl ett par måsten, tänker jag. Jag vet att det finns de...
2
Svar
22
· Visningar
2 549
Senast: bettysmatte
·
Fordon Hela vägen från stallet och hem (ca 3 mil) låg det en lastbil precis bakom och blinkade med helljuset varje gång det blev raksträcka...
14 15 16
Svar
302
· Visningar
14 397
Senast: Pudlan
·
Hemmet Hej Vi behöver märka ting av glas på jobbet, tex saftkannor och salladsskålar. Men med vad? Naglack - försvann första diskningen...
Svar
5
· Visningar
555
Senast: cambodia
·
Kultur Min dotter letar efter en låt och jag tror jag vet vilken hon menar men jag kan varken komma på vad den heter eller vad sångaren...
Svar
8
· Visningar
982
Senast: turbofling
·
Kropp & Själ Hej! Har fått erosionsskador. Har ni tips på tandkrämer som kan ”göra underverk ”? Få tänderna att se vitare ut och bygger ett skyddande...
Svar
4
· Visningar
651
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Om man bor i ett hus nästan helt fritt från räta golv, är det nån idé att köpa en personvåg då? Eller blir det svårt för den att ge rätt...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 455
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag har gula tänder och har haft det rätt länge. Ibland stör jag mig otroligt mycket på det, ibland orkar jag inte bry mig. Just nu är...
2
Svar
31
· Visningar
3 593
Senast: Marka81
·
Kropp & Själ Mina tänder blev för några år sedan mer genomskinliga längst ut på framtänderna, främst i överkäken men även en del på underkäken. De är...
Svar
18
· Visningar
9 238
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp