Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Enligt Folkhälsomyndigheten är alkoholkonsumtionen i Sverige för personer 15 år och äldre i genomsnitt 31 helflaskor vodka per år...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 298
Senast: Esswe
·
Fritid Såg ett klipp på SVT igår om Gustav Reinfeldt som startar Julen den 1 oktober varje år, medans Edward Blom anser det vara ”infantilt-...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 656
Senast: Gry
·
Hemmet Min mor hatar(!) dammsugaren, mestadels pga sladden som hon tycker är hemskt bökig. Nu har hon fått för sig att en sladdlös dammsugare...
Svar
13
· Visningar
1 083
Fordon Jag hoppas att det finns några användare här som har A-traktor/Epa eller vars barn har A-traktor/Epa och skulle vilja hjälpa mig att få...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 263
Senast: Tapa ni
·
Kropp & Själ Jag har sen jag var liten tänkt på mig som ett misstag, att något blev fel när jag kom till och att jag inte är gjord för det här livet...
Svar
12
· Visningar
1 998
Senast: Lillefrun
·
Tjatter Nu vill jag inte kritisera just dig Scata eller ni som gillat denna, utan mer generellt en fråga jag funderat på länge som denna bilden...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 730
Senast: Jeffery
·
Tjatter Vi funderar på att skaffa ett Nintendo switch och tänker att spel som uppmuntrar till rörelse för kroppen är bra för hela familjen. Har...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Marty
·
Hemmet Som jag nämnde i VGV-tråden igår så funderar vi på att köpa en del av en stuga som min pappa i dagsläget äger hälften av, och hans...
Svar
0
· Visningar
830
Senast: Voeux
·
Hemmet Blir tokig har bananflugor och följer vartenda råd som finns men helt blir jag inte av med dem. Jag har städat i alla skåp, lådor och...
2
Svar
38
· Visningar
3 006
Senast: honung
·
Relationer Jag har dejtat i ca 4-5 år nu, hittat två män jag blivit kär i, ingen av dem visade sig vara något pappamaterial. Nu har jag träffat en...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
28 476
Äldre Hej På mitt jobb söker vi efter drycker som inte innehåller äpple, ska kunna köpas i vanliga affärer. Saft eller juice liknande...
Svar
11
· Visningar
3 536
Skola & Jobb Söker annat jobb för fullt nu och funderar på det här med ingångslön på ett nytt jobb, det känns ju inte riktigt värt att söka något som...
Svar
7
· Visningar
670
Senast: Kiwifrukt
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 930
Senast: Ullmerkott
·
Mat Hur tillagar man tofu på bästa sätt och HUR f*n delar man en sötpotatis?! De är ju helt hopplösa att dela :D
Svar
16
· Visningar
1 009
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Är det någon som vet om det finns någon forskning som visar om Back on Tracks skydd och kläder verkligen gör mer nytta än motsvarande...
Svar
8
· Visningar
1 493
Senast: svea
·
Skola & Jobb Fick en tanke att massör kanske vore roligt att jobba som..!? Har vi några massörer här? Trivs ni? Tankar? Vad har ni för utbildning...
Svar
5
· Visningar
928
Relationer Kort och gott; Hur gör ni för att komma över någon? Hur ska man tänka? Jag blir snart knäpp fullständigt. Det tog slut med mitt ex som...
Svar
3
· Visningar
2 010
Senast: gulan
·
IT & mobiler Jag har Samsung och min kompis har Iphone. Tidigare har vi kunnat skicka bilder till varann på messenger, men på sistone har de blivit...
Svar
10
· Visningar
8 179
Mat Jag behöver hitta ett bättre alternativ till frukost som ger energi och är lagom mättande, samtidigt som det är nyttigt och hälsosamt...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
3 641
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Någon som vet var man hittar snygga svarta byxor som ser ut lite mer office wear men känsla som mysbyxor? Jag köpte ett par på Gekås...
2
Svar
32
· Visningar
2 516
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp