Dressiga, mysiga byxor?

Kollat Kappahl och HM?
Var inte ute efter svart när jag handlade, men köpte vad jag tror liknande byxor där och vill minnas det fanns svårt med.

Kappahls black-serie skulle jag föreslå, bekväma, lite dressiga och håller sig riktigt svarta.
HM har en avdelning med lite "kontorskläder", kostymbyxor, skjortor och matchande tröjor. Deras kostymbyxor är magiskt sköna, resår i midjan och sitter riktigt bra!

Åhléns och Lindex tror jag också har, inte så bra koll på dessa dock.

Är man bered att betala lite mer så kan det var värt att kika på Me and I, de har satsat allt mer på vuxenkläder som är mjuka men ändå välklädda. Lite jobbigt att man kan bli lite tjatat på att ha partyn men det går att köpa online.

Kollat Kappahl och HM?
Var inte ute efter svart när jag handlade, men köpte vad jag tror liknande byxor där och vill minnas det fanns svårt med.
H&M har jag letat på utan framgång tidigare, men den butiken (alltså den specifika butiken, inte kedjan) är så ologisk att ta sig runt i så jag orkade antagligen inte leta så noga.

H&M har jag letat på utan framgång tidigare, men den butiken (alltså den specifika butiken, inte kedjan) är så ologisk att ta sig runt i så jag orkade antagligen inte leta så noga.

Jag tycker att alla H&M butiker är jobbiga, rimliga och ologiska. Köper nästan aldrig nåt där pga det.

Jag köpte ett par svarta från Kaffe och gillade dem så mycket så det fick bli ett par olivgröna också.

Jag köpte ett par från New Yorker i helgen som känns som mysbyxor men är snygga nog för att ha på jobbet! Fanns i både svart, svart med kritstreck och grå med kritstreck. Jag måste tillbaka snart och köpa några till!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 281
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 015
Senast: hundtant
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar