Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Era bästa tips mot spruckna nagelband? Jag får stora sprickor som går ner en bra bit på fingret, gör ont och blöder en hel del. Har...
2
Svar
33
· Visningar
1 507
Kropp & Själ Jag testar det nu och min hårbotten verkar gilla det. Men håret, not so much. Ni som använder Lactacyd för hårbotten, tvättar ni...
Svar
13
· Visningar
3 330
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Då var det dax igen. Haft en skitnatt där jag inte kunnat somna, trots att jag blundade inte tänkte på något och försökte slappna av. Va...
Svar
13
· Visningar
1 205
Kropp & Själ Har lyckats dra på mig bihåleinflammation och har förstått att det kan vara en långdragen historia. Men är det nån som vet hur länge jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 635
Senast: movi
·
Tjatter Ibland funderar jag över grejer som jag sett eller hört, men aldrig fått veta historien runt om. Som tex cykelbudet jag såg för många år...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: Plantan
·
Kropp & Själ långt och flummigt inlägg. Tveksamt vad jag söker efter 🤣 Efter att vi gjort en utredning på sonen och han finns på autismspektrat...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
13 542
Senast: Mkb
·
Kropp & Själ Jag har haft min beskärda del av UVIer, både tysta och med symptom, och även ett flertal njurbäckeninflammationer, men aldrig upplevt...
Svar
7
· Visningar
1 131
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Jag har fått jätteproblem med huden på låren. Det svider och blir värre av textilier. Började med att jag fick ont av uniformsbrallorna...
Svar
8
· Visningar
1 429
Senast: MissFideli
·
Kläder & Bli fin Behöver ett nytt underställ inför vintern och vill då ha ett som värmer även när jag svettas, tänker därför ylle. Men vill inte ha något...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ ... känner dig otroligt ensam, att du inte räcker till trots att du gör det allra bästa du kan? När du innerst inne vet att det inte är...
2
Svar
36
· Visningar
1 776
Senast: Avalbane
·
Mat Till helgen ska jag bjuda ett gäng köttätare plus en vegan på middag. Finns det någon rätt som är lätt att kombinera och där man bara...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
11 186
Senast: Nahar
·
Fritid Tvekade om jag skulle lägga den här under något av hästforumen, men tänker att man kan ju faktiskt vara i skogen även utan häst och...
9 10 11
Svar
212
· Visningar
8 901
Senast: Gnist
·
Kultur Äntligen är det dags igen :bump: För er som inte varit med tidigare så är detta en lek för att bredda vårt läsande och hitta böcker...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
23 781
Senast: malumbub
·
Mat Ska ha en liten middag på lördag och har inte riktigt kommit på vilken fisk jag ska servera. Har tänkt att köpa färsk fisk till fyra...
2
Svar
33
· Visningar
2 168
Senast: vilde
·
Skola & Jobb Hej! Hur brukar det vara med medarbetarsamtal egentligen? Alltså modell 121-samtal med chefen. Hur känner ni? Med min chef har jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 294
Senast: Kiwifrukt
·
Juridik & Ekonomi Jag har varit sjukskriven i över tre år och det finns tyvärr inget hopp om att kunna börja arbeta igen den närmsta tiden, kanske aldrig...
2
Svar
23
· Visningar
2 300
Senast: MiaMia
·
Tjatter Lite spinoff på tråden med ord som ger rysningar. Har ni något ord som ni missbrukar/använder alldeles för ofta för ert eget bästa? Som...
2
Svar
37
· Visningar
1 738
Senast: Raderad medlem 120709
·
Skola & Jobb Jag ska försöka förstå innebörden av ett ord, men trots google translate är jag helt borta. Hjälp på pm? :laugh:
Svar
7
· Visningar
800
Senast: Unafraid
·
Samhälle Som rubriken lyder- hur bekväma är ni med att samhället öppnar upp? Jag är fullvaccinerad, mina familjemedlemmar är också...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
11 686
Senast: rtf
·
Samhälle Enligt Folkhälsomyndigheten är alkoholkonsumtionen i Sverige för personer 15 år och äldre i genomsnitt 31 helflaskor vodka per år...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 298
Senast: Esswe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp