Då börjar jag klura på en bricka, så får vi se exakt storlek och datum när fler fått möjlighet att kommentera.
Har någon tips på ruta får ni gärna skriva ett PM.
Har någon tips på ruta får ni gärna skriva ett PM.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästa bokbingo kommer börja 31 oktober, dvs Halloween, och ha vinterns högtider som tema.
Trevlig höst fram tills dess!
Nästa bokbingo kommer börja 31 oktober, dvs Halloween, och ha vinterns högtider som tema.
Trevlig höst fram tills dess!
Jag är mitt i den. Får rysningar konstant. Träffade karln en gång och det märktes direkt att han var läskig men oerhört auktoritär.Har också läst Händelserna på hästgården: Familjens berättelse av Anna Bohlin och Ulrika Fåhraeus och kryssar den på rutan Titel på minst 5 ord. Den behöver väl ingen närmare presentation, jag tyckte den var välskriven, belysande och fruktansvärd. Jag är glad att författarna i slutet själva drog paralleller med sekter, för det här var så mycket mer än en berättelse om ett misshandelsförhållande.
Här kommer till slut min bricka och ett bingo.
Visa bifogad fil 78195
En bok som inte börjar i början av berättelsen: Damen i sjön (Andrzej Sapkowski) är sista delen i serien om Häxkarlen. (Finns en bok till, men den är mer en bonus.) Det var riktigt jobbigt att läsa klart denna bok. Separationsångest, sorg, glädje och frustration. Men som vanligt är boken bra.
En med minst två i huvudrollen: Flykten (Petrus Dahlin) är fortsättningen på Skogens systrar. Spännande och full med känslor.
Jag har visserligen fortsatt läsa/lyssna på de böcker jag hade tänkt ha med i bingot, men just de här böckerna läste jag under bingotiden. Jag har bara inte hunnit med att göra inlägget här.Åh, kul att du fortsatte ändå. Kunde jag också gjort ju, men...
Jag läste klart sista boken jag började på iaf, "Häxorna" av vemdetnuvar ... (Elisabeth Östnäs?)... och tja, den hade jag inte läst ut om det inte vore för krysset, så... krysset är bra för omväxling.
Ser fram emot nästa kryss med julböcker eller vad det var .