Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset, har sparat den. Började dock på Döden går på visning eller vad den heter, och stör mig på uppläsaren som försöker läsa med någon slags hastighetsrekord. Kanske byter. Folk borde träna sig i att läsa!Jag måste ju då rekommendera Je m'appelle Agneta som är från 2021 om du inte redan läst den. Den är riktigt bra!
Titeln är ju absolut inte så lockande !Tips från vanliga boktråden: Kärlek på menyn av Debbie Johnson
När jag läste baksidan på boken blev jag inte så intresserad och den låg här hemma ett tag utan att jag kände mig lockad. Men sen bestämde jag mig för att prova den iallafall.
Och jag gillade den!
Handlar om en familj där maken/fadern dött och de behöver börja om. De flyttar till en kust-by och mamman börjar jobba på ett speciellt kafé... en fin bok, tycker jag. Det är första boken i en serie.
Tack för tipset, har sparat den. Började dock på Döden går på visning eller vad den heter, och stör mig på uppläsaren som försöker läsa med någon slags hastighetsrekord. Kanske byter. Folk borde träna sig i att läsa!
Och det gav mig visst bingo igen.Livräddaren av Olséni & Hansen får bli En med fult omslag. Väldigt lättsamt och lite småroligt. Inget man ligger och grubblar över direkt.
Visa bifogad fil 76570
Den lät som något för mig. Tack för tipset!Titel på B: Breaking the Lore av Andy Redsmith. Första delen i en serie om inspector Paris, som är en alkoholiserad polis i Manchester och som ställs inför att utreda mordet på en älva. Hur han i detta inte bara måste acceptera att magiska varelser finns, han måste också samarbeta med dem för att rädda världen. Rolig, torr, brittisk humor! Ser verkligen fram emot att läsa mer!
Visa bifogad fil 76845
Det var jättebra! Började på fortsättningen direkt, hoppas att det går att peta in den med i kryssetDen lät som något för mig. Tack för tipset!