Jag har gjort skenor hos tandläkaren och bleker sedan hemma med gele. Den första gelen köpte jag från tandläkaren, eller den ingick i mina 1300 och nu när jag fräschar upp en gång om året köper jag gelen från ebay. Har kritvita tänder, och då dricker jag flera liter cola om dagen. Det tar tid första gången man bleker, man får sova med en skena i över- respektive underkäken, ungefär 14 nätter per käke. Och jag tyckte att det var svårt att sova med skenan. Detta var för 8 år sedan.
För övrigt bet min hund sönder ena skenan och jag beställde en ny via ebay för 300 och fick göra på samma sätt som hos tandläkaren, men hemma, och fick en perfekt skena efter mina tänder, så det går att komma väldigt billigt undan om man vill. Men skenan ska vara custommade, inte bara något man formar med varmvatten.
Har inga problem med något som ilningar etc.
För övrigt bet min hund sönder ena skenan och jag beställde en ny via ebay för 300 och fick göra på samma sätt som hos tandläkaren, men hemma, och fick en perfekt skena efter mina tänder, så det går att komma väldigt billigt undan om man vill. Men skenan ska vara custommade, inte bara något man formar med varmvatten.
Har inga problem med något som ilningar etc.