Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har flera gånger fått åka akut till psykakuten pga mångårig problematik med ångest, depression ETC. ' Har länge varit sugen på att...
Svar
14
· Visningar
2 425
Senast: hier
·
Kropp & Själ Är jag placerad på fel ställe? Känner ni ibland också såhär? Jag är trött på storstadslivet. Ekorrhjulet. Stress. Trötthet. Prestation...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: labb
·
Kropp & Själ Jag har råkat ut för att antagligen ha blivit allergisk. Antagligen skriver jag för att den medicin jag fått (receptbelagd) och...
Svar
17
· Visningar
3 200
Senast: Lupino
·
Kropp & Själ Jag hörde på radion i morse att RFSL tycker att det ska bli lagligt att byta kön redan innan man är myndig. Och jag tycker det är...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 878
Senast: Sol
·
Kropp & Själ I helgen var jag iväg på en liten "semester". Jag är 32 år, och när jag räknade efter nu och exkluderar "hälsa på familjen"- så har jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 360
Kropp & Själ Då jag samlar på sjukdomar relaterade till immunförsvar så börjar jag förstå att det inte står helt rätt till med mitt. Hur gör man för...
Svar
12
· Visningar
2 160
Kropp & Själ Är ni några här som är vaccinerade mot det? varför och varför inte bör man göra det tycker ni? jag är inte så insatt men läste...
2
Svar
21
· Visningar
1 665
Senast: Zaga
·
Kropp & Själ Ni som upptäckt knölar i era bröst... Hur kändes de? Jag har sedan tidigare en ca mandelformad knöl i ett bröst som blivit undersökt...
2 3
Svar
45
· Visningar
15 553
Senast: pulkaskurk
·
Kropp & Själ Imorse när jag vaknade var hela mitt nattlinne blodigt, lakanet och täcket likaså. Har konstaterat att det kommer från min högra...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
23 463
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Jag började idag fundera kring hur olika människor ser på att "behöva göra saker" och vardagsmotion. Hur ser ni på saker och ting? Om...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 865
Senast: Stalone
·
Kropp & Själ Förlåt om tråden ligger fel. Jag är säker på att det finns många på detta forum som inte bara har hästar som hobby, utan kanske även...
2
Svar
25
· Visningar
2 305
Senast: Borttaget konto
·
Kropp & Själ Har alltid haft problem med "för aktiv tarm". Periodvis har problemen varit riktigt handikappande. Av någon anledning föll jag över en...
Svar
1
· Visningar
1 010
Kropp & Själ Det kanske låter fruktansvärt, men jag ska förklara hur jag menar. Så håll i hatten för ett väldigt personligt och blottande inlägg...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 287
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag letar fortfarande efter farsk, eller i allafall frusen, koriander och nu har jag stott pa nasta problem. Var kan man kopa majs som...
2
Svar
30
· Visningar
2 241
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ ... Atarax, Sobril och Imovane. I veckan var jag hos läkaren för lite allmänt prat om allt. Jag skulle dels också fråga om jag fick...
2
Svar
25
· Visningar
18 763
Senast: kattan1974
·
Kropp & Själ Jag satt och funderade lite på det här med bröst tidigare idag (varför inte, liksom?). Och jag kom fram till att jag är intresserad av...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 261
Senast: LillaMusse
·
Kropp & Själ Jag fick något infall igår och ringde en kompis och frågade om vi inte skulle cykla tjejvättern tillsammans, tyvärr blev hon eld och...
2
Svar
20
· Visningar
3 646
Senast: fryckan
·
Kropp & Själ Sambon och jag pratar om att resa någon vecka eller två i vinter. Men vi är inte helt säkra på vart vi vill resa. Våra krav är sol, bad...
Svar
8
· Visningar
677
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Jag får inte till det där med mat alls. Handla och laga, funkar inte! Och jag vet inte varför? I affären blir jag bara snurrig, tappar...
Svar
6
· Visningar
736
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Det ar svart att hoppa mellan spraken. I dag forsokte jag hitta cilantro ... det fanns inte farskt i affaren och da jag inte visste vad...
2
Svar
30
· Visningar
2 774
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp