Inte min vecka... Bröst och knölar :/

Nej, det är lika illa oavsett kön. Eller ja, kanske lite lättare med en man.

Men ditt blod kom väl ut ur bröstet? Det gör inte mitt. Bara lite vätska typ.

Hmm om du får lugnande då?

Jag tycker faktiskt du ska kolla upp det, på något sätt måste det ju kunna bli hanterbart?
Jag gör vissa av mina rutinmässiga undersökningar i narkos för att jag tycker att det är så himla jobbigt i vaket tillstånd.
Men de allra flesta gör samma undersökningar vakna.

Jo mitt blod kom ut ur bröstet, men du vätskar dig ju.. Det är väl också konstigt?
I kombination med oförklareliga blåmärken som ändå är små blödningar...
 
Nej, det är lika illa oavsett kön. Eller ja, kanske lite lättare med en man.

Men ditt blod kom väl ut ur bröstet? Det gör inte mitt. Bara lite vätska typ.

Hmm om du får lugnande då?

Jag tycker faktiskt du ska kolla upp det, på något sätt måste det ju kunna bli hanterbart?
Jag gör vissa av mina rutinmässiga undersökningar i narkos för att jag tycker att det är så himla jobbigt i vaket tillstånd.
Men de allra flesta gör samma undersökningar vakna.

Jo mitt blod kom ut ur bröstet, men du vätskar dig ju.. Det är väl också konstigt?
I kombination med oförklareliga blåmärken som ändå är små blödningar...
 
Hmm om du får lugnande då?

Jag tycker faktiskt du ska kolla upp det, på något sätt måste det ju kunna bli hanterbart?
Jag gör vissa av mina rutinmässiga undersökningar i narkos för att jag tycker att det är så himla jobbigt i vaket tillstånd.
Men de allra flesta gör samma undersökningar vakna.

Jo mitt blod kom ut ur bröstet, men du vätskar dig ju.. Det är väl också konstigt?
I kombination med oförklareliga blåmärken som ändå är små blödningar...

Har blivit drogad i samband med övergrepp så jag måste vara helt vaken eller helt väck. Har provat lugnande hos tandläkaren men det blev bara 1000 ggr värre :(
 
Får göra det om det inte går över :)

Jag tycker nog att du kan ta kontakt med hc redan nu med tanke på att det varit sådär i flera veckor nu och som sagt tala om för läkaren att du inte fixar att bli berörd på brösten och ta det sen från det. Kanske räcker det med att läkaren tittar och lyssnar på symptomen, sånt vet man inte på förhand och om denne får veta om problematiken med att bli berörd så kommer det säkerligen att lösa sig.

Lycka till :)
 
Har blivit drogad i samband med övergrepp så jag måste vara helt vaken eller helt väck. Har provat lugnande hos tandläkaren men det blev bara 1000 ggr värre :(

Usch vad jobbigt :(

Jag tycker iaf att du ska ringa och prata med en läkare så får den avgöra om det behöver ses över eller ej.
Den kanske har något alternativ på lösning som passar dig.
Många läkare är ju jättebra och vill ju göra så att det känns så bra som möjligt för oss patienter.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp