Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Dags att komma i sommarform (någon sommar skall jag väl vara i form) Har lite dåligt med tid så cykel är mitt redskap. Cyklar till...
Svar
0
· Visningar
1 114
Senast: vinkelina
·
Kropp & Själ Idag är det 3 år sen syrran dog i bilolyckan utanför Tierp. Det har varit kaotiska år och man kan ju lugnt säga att mina nyårstankar...
Svar
19
· Visningar
1 411
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Tittar ofta på Extreme makeover weightloss, som handlar om att en människa med ordentlig övervikt får hjälp av en tränare, dietist osv i...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 747
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ golit grunnar på varför 40 timmars arbetsvecka är så heligt. Hur det kommer sig att den svenska ekonomin kommer att gå under om vi...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 357
Kropp & Själ Hej. Nu kommer jag med mina konstigheter igen. Men nått är ju fel. Antagligen håller jag bara på att bli sjuk eller nått men tänkte...
Svar
7
· Visningar
2 552
Kropp & Själ Vad skulle ni göra i min situation? Sitter ensam hemma. Sambon jobbar på annan ort. Familjen bor långt bort. Har inga nära vänner i...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
11 546
Senast: Vitavi
·
Kropp & Själ Idag har det gått 6 månader sen den värsta dagen i mitt liv. 6 månader utan min partner, min kärlek, min vän vid min sida. 6 månader sen...
2
Svar
25
· Visningar
3 182
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Köper ni billiga parfymer? Varför/varför inte. Tex HM:s Body Splash är ju knappast en parfym ens, men vad är det? Vad innehåller den...
Svar
11
· Visningar
1 444
Senast: Basilika
·
Kropp & Själ Tog en överdos för en vecka sen och låg inlagd, sen dess kraftig ångest nästan dagligen. Har inte pratar med någon Annan än sambo...
Svar
12
· Visningar
1 409
Kropp & Själ Jag och en vän planerar att åka på en lässemester några dagar i sommar. Det innebär alltså att vi packar mängder med böcker och åker...
Svar
2
· Visningar
517
Kropp & Själ Så. Under hemligt nick. Kris. Nyutskriven från sjukhuset och redan på botten igen. Jag sitter fast. Det är svårt för mig att...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
14 077
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Hjälp! Jag är en sån där blekfis som måste bada i solkräm innan jag går ut för att inte bränna sönder mig totalt. Så, jag har spf 50 i...
Svar
19
· Visningar
6 026
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Har fått akut ont i magen, eller snarare ner vid äggstocken på vänster sida. Tror dock inte att det är den som gör ont, men vad finns...
2
Svar
20
· Visningar
9 398
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Har på sistone fått klåda i underlivet som inte ger med sig och tror inte det är någon könssjukdom för jag har varit fri från dom...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
17 576
Senast: honung
·
Kropp & Själ Tar ibland Naproxen mot migrän. Har använt Naproxen Orifarm, då var doseringsanvisningen 3 tabl vid akut anfall och därefter 1 tabl vid...
Svar
7
· Visningar
4 368
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ Någon annan här inne som helt tappat rösten i flera dagar? Sjukt otäckt och frustrerande är det. Jag har planer för midsommar imorgon...
Svar
14
· Visningar
17 060
Kropp & Själ Förra sommaren fick jag väldigt ont i hälarna och framåt hösten åkte jag till läkare som gav mig diagnosen plantar fasciit. Som...
2
Svar
20
· Visningar
1 906
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag är extremt sugen på att klippa en ny frisyr, men hittar inte någon jag gillar direkt när jag söker runt på nätet. Tips på frisyrer...
Svar
11
· Visningar
3 878
Senast: Missel
·
Kropp & Själ Jag är bipolär med problem mer åt det depressiva hållet än det maniska. De maniska perioderna är snarare lite effektiva avbrott i en seg...
Svar
12
· Visningar
1 021
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Så har de åkt. Han åkte i går, hon åkte i dag. De är båda unga vuxna med egna liv och äventyr och de behöver inte mig längre. Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 750
Senast: Petruska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp