Har impulsiva självmordstankar till och från, nu insett att jag har klorokinfosfat hemma, vad göra?

Nu har jag dåligt samvete och sådär. Jag har inte tillgång till bil (den startar inte) och jag kan inte hjälpa ts på egen hand. Jag behöver hjälp från andra som kanske bor lite närmare eller så. Har över en timme till ts och ännu längre med kollektivtrafik.
 
Som sagt så är hon inte i någon omedelbar fara. Jag vet inte vad som händer just nu men jag tror att all stöttning är välkommen. Jag hade velat ha den om det var jag som var TS. Blir så himla glad när jag läser alla omtänksamma inlägg och att alla är så redo att hjälpa. FY FAN vad bra ni är allihopa. Stor portion kärlek till TS och alla er andra. <3
 
Jag bor också i Lkpg, men är inte hemma i veckorna tyvärr. Men hela helgen är jag hemma och finns tillgänglig om det behövs.
 
Tyvärr tog jag dock pillren kunde inte hejda mig under panikattacker :-( förhoppningsvis får jag bättre medicin nu iaf!
 
Åh så bra!! Se till att de tar väl hand om dig nu. Du gjorde ett kick ass-jobb för dig själv när du sökte hjälpen. Heja dig!
Instämmer helt! Fantastiskt bra gjort av dig @Vitavi :bow: Var rädd om dig och låt dem ta hand om dig nu.
Vi finns här om/när du behöver oss! :love:

Och, enorm eloge till er fantastiska bukevänner som alltid är villiga att rycka ut på ett eller annat sätt :love::bow:;
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp