Har impulsiva självmordstankar till och från, nu insett att jag har klorokinfosfat hemma, vad göra?

det är inte dit landstinget vill att ts går.

Vet du vad?
Det hade jag skitit i, jag hade kört dit ts och sen stått på mig tills dess att ts fått adekvat hjälp.
Alternativt ringt dit de hänvisade ts och berättat att hen inte hinner komma dit till den tiden och be om en senare.

Jävla mångo sjukvård ibland! Blir så jävla arg att det ska vara så förbannat svårt att få hjälp om det är annat än benbrott :rage:
Någonting måste göras åt sjukvården och det fort!
 
Senast ändrad:
Har nu varit hos mobilt team psyk i orTen och hjälpte sisådär... Dom ville kolla till mig ikväll tänkte att jag ville till hästen nu...värre än nånsin nu och funderar på att ta pillren var ringer man nu?
 
Har du ingen vän du kan ringa och prata med en stund iallafall?
Fanns det inge annat psyk att åka till?

Vill du ha någon att prata med som kanske inte kan göra så mycket mer än lyssna och prata, så är jag tillgänglig..bara skicka ett pm isåfall!
 
Jag har försökt jag lovar. Men har en spärr inom mig. DET GÅR INTE. Känns som jag spolar bort mitt skydd, min sista utväg. Det är trygghet att veta att burken finns där. Bara av tanken på att spola ner den får jag nästan panik trots att jag är "drogad" på vin och överdos atarax. Det går inte :-(

Jag bor i Linköping. De är fantastiska på akuten och ambulans hämtar. Min sambo jobbar där och de kommer direkt!
 
Buke är verkligen som balsam för själen såna här dagar :love:

@Vitavi, hur går det för dig? Har du varit något mer i kontakt med mobila teamet?
Jag hoppas du fick lite ro av att vara hos hästen, om du åkte dit.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp