Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Varför stressar man så förbaskat mycket? Stress ger ju bara ont i magen och skuldkänslor typ. Hörde på radion att just nu stressar vi...
Svar
7
· Visningar
689
Senast: Pepson2
·
Kropp & Själ ... det är säkert bara inbillning. Men jag kan inte låta bli att bli uppjagad och rädd. Har vart så hela mitt liv. Hur som helst. Jag...
2
Svar
26
· Visningar
5 343
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Ni som har Imovane på recept. Var brukar det kosta för er att hämta ut? Är det en dyr medicin?
Svar
12
· Visningar
1 873
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ En av mina bästa vänner under gymnasiet har tagit livet av sig. Fick reda på det exakt nu och vet inte vad jag ska ta mig till. Är så...
2
Svar
27
· Visningar
2 970
Senast: Stalone
·
Kropp & Själ .... verkar vissa tycka att löss är skämmigt? :confused: Dotterns bästa kompis mamma ringde på skolavslutningen och berättade att dom...
Svar
0
· Visningar
433
Senast: Mim
·
Kropp & Själ Har haft ont i två veckor snart på insidan av knäet. Stapplar runt som en stel 90åring här nu känns det som, har jag benet böjt (räcker...
Svar
4
· Visningar
1 057
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Nu håller jag på att ge upp. Jag har haft konstant ont i nacken de senaste 15 åren. Läkaren hittar inget fel, den är både rönkad (flera...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Först ska jag bara skriva jag ska ringa imorgon till vc.. Men har gått på antibiotika pga bihåleinflammation,kuren tog slut för ca en...
Svar
3
· Visningar
825
Senast: Rhodugune
·
Kropp & Själ Jag har en möjligtvis konstig fundering. Jag fick för några år sedan en reaktion efter att jag ätit skaldjur, vaknade på natten efter...
Svar
2
· Visningar
625
Senast: Stalone
·
Kropp & Själ Hjälp! Är det någon som haft ryggskott samtidigt som de är gravida? Är i v.30 nu och börjar känna ryggskottet komma (haft tidigare men...
Svar
5
· Visningar
6 757
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag vet inte om det här är okej alls, men det är väl värt ett försök antar jag. Jag har bestämt mig för att ta kontakt med psyk efter...
Svar
15
· Visningar
1 504
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Min mamma undrar det och tycker att jag ska ta reda på det åt henne. Hon ska till läkaren den 23/6 för att diskutera och justera...
Svar
3
· Visningar
1 052
Kropp & Själ Hej. Alltså min tumme kliade något fruktansvärt så jag kliade tillbaka såklart. Nu så är den alldeles konstig... På ett ställe har...
Svar
4
· Visningar
2 303
Kropp & Själ Jag har valsat runt inom psykvården sedan jag var tonåring men de senaste tio åren har jag gått på en öppenvårdsmottagning, mest hos en...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Bokstavligt talat. Sen i tisdags (eller måndag) så har min mage lagt av totalt. Jag kan äta och så, men några minuter efter så rinner...
Svar
6
· Visningar
751
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag måste sluta snusa. Eller måste o måste men jag skulle må bättre utan iallafall. Nån mer på kära Buke som borde/vill/ska/håller på...
2
Svar
21
· Visningar
2 204
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Senaste året har jag ofta haft urinvägsinfektioner, vet inte hur många gånger jag fått äta antibiotika... För ca 4-5 veckor sedan fick...
Svar
15
· Visningar
3 844
Senast: bumpo
·
R
Kropp & Själ Jag är i desperat behov av bukes hjälp! Lever i bregottfritt land och lider varje frukost då jag förväntas peta i mig mjölk och flingor...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
18 316
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Hej! Har nu druckit Aloe Vera Gel i en vecka. Min hy har blivit mycket sämre, har fått massa finnar i stort sett hela ansiktet, både...
Svar
6
· Visningar
3 890
Senast: CaMillan
·
Kropp & Själ Har av misstag råkat blanda dessa ovanstående 3 preparat idag. Tar nästan dagligen en stor dos atarax mot ångest. Tar betablockerare mot...
2
Svar
29
· Visningar
21 817
Senast: Vitavi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp