Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nu stoppas gellacken från Depend samt ev andra märken också skulle jag tro. Kanske bra eftersom det är så många som blivit drabbade av...
2
Svar
37
· Visningar
3 415
Senast: InteAlls
·
Kropp & Själ Letar efter en mascara som definierar fransarna men inte blir tjock och tung, jag sminkar mig så lite att det knappt syns, jag vill bara...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 101
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag började med primolut nor igår för att skjuta upp mensen i för kommande semester! Klantig som jag är råkade jag ta tre igår, morgon...
Svar
5
· Visningar
3 617
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Finns det någon BUS som passar oss som är likbleka och endast ger en gradvis uppbyggnad av lite färg som Dove summer glow (den ljusa...
Svar
9
· Visningar
1 006
Kropp & Själ ... och sedan följa det! Hur gör en? När någon mår dåligt och inte kommer sig för att göra olika saker som att gå ut och promenera...
Svar
14
· Visningar
1 297
Senast: Dessy
·
Kropp & Själ Är så sugen på smycken från & Other Stories! Såg på deras hemsida att de är i 100% brass, dvs mässing och är mest sugen på de smycken...
Svar
2
· Visningar
2 680
Senast: Poisonous
·
Kropp & Själ Ja, fram med dem. Är ni vana fastare? Aldrig fastat? Vill fasta men pallar inte? Ja, 5:2-dieten räknas också.
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 830
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Ni som slutat med p-piller /p-ring/ p-plåster (förutom för att bli gravida), vad har ni märkt för fördelar resp. nackdelar för kropp och...
2
Svar
23
· Visningar
14 756
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Sen jag började på diet för ett par veckor sedan har min mage hamnat i obalans. Varnar känsliga läsare för lite avföringssnack :wtf...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
15 038
Senast: honung
·
Kropp & Själ Är det fler än mig som har detta problemet? Det är när man springer, verkar som det kan variera lite beroende på kläder men ganska så...
Svar
10
· Visningar
20 379
Senast: canine
·
Kropp & Själ De senaste 1-2 månaderna har jag fått ett lite konstigt problem. Ibland när jag varit på joggintur kan jag mot slutet/en stund efter få...
2
Svar
30
· Visningar
11 417
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Hej! Nu är det såhär att jag har ett litet problem. Som gör mig fullständigt galen. Jag har just nu en förkylning som pågått i några...
Svar
13
· Visningar
33 760
Senast: Gotthard
·
Kropp & Själ Ja, det är ju kul att resa och upptäcka nya miljöer och kulturer, men hur planerar man egentligen? Hittills har vi haft en tendens att...
Svar
2
· Visningar
609
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ För ungefär 1,5 månad sen så åkte jag av hästen då han kastade sig för något som åt hästar, trodde iaf han. Det är konstaterat att jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 353
Senast: SiZo
·
P
Kropp & Själ Jag har tydligen kristallsjukan, åkte ambulans in till sjukhuset igår där det konstaterades. Nu är jag nyfiken på era erfarenheter. Jag...
2
Svar
36
· Visningar
13 679
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Har försökt googla och om jag förstått rätt gäller det fria vårdvalet främst (enbart?) öppenvård? Man har rätt att inom sitt län söka...
Svar
3
· Visningar
590
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är hemma med vad som uppenbarligen är mitt första migrän anfall. Jag mår illa och har kräks en gång. Fick känningar för 3 dagar sen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 484
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Igår kväll hände något extremt mystiskt och en aning märkvärdigt. Jag pratade med sambon, började tappa ord och kunde inte komma ihåg...
2
Svar
20
· Visningar
2 045
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag vet att vi är flera här som kämpar med något eller allt av detta, och jag tänker att det är dags att vi samlas. :) Jag tänker mig en...
Svar
17
· Visningar
2 883
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Jag sökte på magnesium på apotea och då kom det förutom vitaminer även upp resultat med magmediciner som Rennie, Novalucol m.fl. Jag...
Svar
8
· Visningar
2 361

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp