Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har gått och skaffat mig en irriterande knöl på en sena. Den sitter bakom fotleden i höjd med knölarna på var sida om foten och är...
Svar
16
· Visningar
1 931
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har mer och mer börjat fundera på träning, kost osv för att få ett långt och friskt liv. Har läst en hel del om träning och kost i...
Svar
9
· Visningar
1 103
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Idag var jag på det första besöket för att bli steriliserad! Först ett enkelt avklarat samtal kontrollfrågor för att se om jag förstått...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 371
Senast: tott
·
Kropp & Själ Vad gör man med fotsvamp som efter 2 engångsbehandlingar fortfarande är kvar? Den är bättre men inte borta.
Svar
10
· Visningar
4 958
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Vi har funderingar på att ta med oss sonen (då ett år) och åka bort en vecka eller två i slutet någon gång från mitten av oktober till...
Svar
1
· Visningar
497
Senast: MM
·
Kropp & Själ Hade tänkt bege mig till nån vettig underklädesbutik för att få hjälp med bh-storlek, så jag spanade in de större kedjornas hemsidor för...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 067
Senast: Elina8
·
Kropp & Själ Ja, som rubriken säger: vad är det för skillnad på dem? Jag skulle nog behöva fixa till ryggen för två olika saker som inte är så...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 510
Senast: Shudde
·
Kropp & Själ Jag känner mig just nu totalt vilsen.. Vill jag fortsätta med hästar och ridning? Jag har en underbar unghäst som jag själv har ridit in...
Svar
2
· Visningar
627
Senast: perdido
·
Kropp & Själ Vanligtvis brukar jag bara göra paj genom principen gör pajskal, stoppa i vad som finns i kylen, täck med ost. Just nu känns det dock...
Svar
5
· Visningar
710
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Som att det inte var nog med allt strul som varit, fick beskedet idag att man hittat en tumör i tjocktarmen på mamma. De ska operera...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: arabia
·
Kropp & Själ Jag blev bjuden på en flaska vatten i helgen och törstig som jag var öppnade jag bara korken och drack, det var först efteråt som jag...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 557
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Är det någon som har provat dessa tidigare? Själv håller jag på med en "30 days ab challenge" och går in i dag 13 nu. Gör det mest för...
Svar
5
· Visningar
1 326
Kropp & Själ Någon här som blivit hjälpt av magnesium vid värk?
2
Svar
23
· Visningar
3 358
Senast: ullo
·
Kropp & Själ Jag har i alla år haft svårt för att somna. Nu har jag insett att det är betydligt lättare att somna om jag lyssnar på en ljudbok när...
Svar
9
· Visningar
711
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Om man har problem med att svälja värktabletter, gör det något om man tuggar dem eller delar dem innan? Har hört att man inte ska det...
Svar
12
· Visningar
8 584
Senast: JeayL
·
P
Kropp & Själ Hjälp! Kan någon tipsa om vad som är bra och dåligt? Gärna billigt OCH bra :D
Svar
6
· Visningar
1 251
Senast: prallan
·
Kropp & Själ Ja, Ska snart resa till sverige över sommmaren. Har en receptbelagd medecin, men har inte något utskrivet recept på den o är ingen sån...
Svar
19
· Visningar
2 075
Senast: lillebill
·
Kropp & Själ Jag har blivit helt sjukt illamående sedan snart två veckor tillbaka. Jag har sedan jag var gravid sist haft lätt för att bli illamående...
Svar
8
· Visningar
1 024
Kropp & Själ I våras märkte jag att något var på gång. Jag var grinig och hade utslag i hela ansiktet och kom fram till att det måste vara pga jobbet...
Svar
7
· Visningar
1 215
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Jag har hört att man inte ska skölja ur munnen efter tandborstningen utan bara spotta ut tandkrämen. Stämmer det?
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: Vira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp