Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Att tygla sin ilska eller irritation när man träffar vissa människor. Är ni bra på det? Har ni temperament som märks eller är ni lugnet...
2
Svar
24
· Visningar
2 184
Senast: Fan of Bill
·
Kropp & Själ Jag är en rastlös själ och vill helst dra igång nya projekt varje dag. Någon som känner igen sig? :) Här om dagen satt jag och pratade...
Svar
2
· Visningar
1 017
Senast: Singoalla
·
Kropp & Själ Har senaste veckan haft mycket nerv/muskelryckningar, först hade jag i ögat i några dagar. Förflyttade sig sedan till en muskel i armen...
Svar
16
· Visningar
20 813
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ För en tid sedan så hade apoteket/kanske apoteket hjärtat, någon reklam med en tjej, bakgrunden var grön och luggen var mörk och hon...
2
Svar
21
· Visningar
3 233
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Intressant program på UR (svt2) om ungdomsidrott nu.
Svar
1
· Visningar
344
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Vårdcentralen? Barnmorska eller vanlig läkare? Kvinnokliniken direkt? Jag har varit utan mens nu i 7 månader och börjar vara dags att...
Svar
10
· Visningar
1 718
Kropp & Själ Får man (som tjej) sola topless på alla stränder? Eller måste man vara på en nudiststrand?
2
Svar
27
· Visningar
5 999
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Såg precis det här i media: http://www.sydsvenskan.se/skane/11-ariga-tjejer-anklagades-for-att-vara-killar/ Nu är det givetvis så att...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 739
Kropp & Själ Finns det en sån är tråd sen innan? Jag har inte hittat någon förutom "Vad åt du idag-trådarna" men de innehåller sällan recept. Jag...
Svar
2
· Visningar
479
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har ett lite akut problem... Jag hade tänkt göra Gelenaglar nästa vecka (inget bestämt men det passar bäst då) men jag tvekar lite...
2
Svar
25
· Visningar
7 490
Senast: Modig_Korn
·
Kropp & Själ ursäkta felstavade rubriken... Jag är tyvärr allergisk mot knott, ffa svidknott. Har blivit värre år från år. Jag bor mitt i grönskan...
Svar
18
· Visningar
1 549
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Finns det någon mer som använder cpap .Vad har ni för erfarenheter och problem ?
Svar
0
· Visningar
465
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Hej! Jag ska på chill-kryssning ikväll och har blivit någon form av sjuk sedan några dagar tillbaka. Någon som har tips på vad som kan...
Svar
5
· Visningar
1 738
Senast: Kiva
·
Kropp & Själ Ja, som trådrubriken säger, behöver jag lite inspiration. Har kort hår, men inte klippt det på ett tag så det är dags att klippa det...
Svar
19
· Visningar
12 536
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Efter att kämpat med psykisk ohälsa sen tidig tonår med sexuella övergrepp och ett svårt självskadebeteende och trots massiva insatser...
2
Svar
23
· Visningar
3 374
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Jag hostar ofta några veckor efter att jag varit förkyld. Enligt sjukrådgivning lär det vara luftrörskatarr/akut bronkit, som är vanligt...
Svar
8
· Visningar
2 402
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ att mänskligheten är god, titta nu på SVT Kunskapskanalen. Att det finns så många män med dessa"begär" får mig att trappa tron om...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Fan of Bill
·
Kropp & Själ När tycker ni att man är för gammal för att bli/jobba som AuPair? Jag skulle någon gång i mitt liv vilja åka iväg till antingen...
Svar
10
· Visningar
1 934
Kropp & Själ Under mer än en månad gick jag med smärta av och till i ett knä och hoppades på att det skulle gå över av sig själv. Jag tvingades korta...
Svar
3
· Visningar
6 002
Senast: TryMe
·
Kropp & Själ Behöver era kloka råd nu känner jag.. varnar för att det blir långt.. Jag har diagnosen svårt Tvångssyndrom som en del av er här inne...
2
Svar
27
· Visningar
3 027
Senast: _FiA_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp