Gillar mina bröst. De passar bra till resten av kroppen, är lagom stora och sitter snyggt.
Min sambo tycker också om dem :D och det är väl tack vare att han tycker om hela mig som jag lärt mig tycka om mig själv mer också.

Andras bröst har jag generellt inget tycke om.
 
Jag är bröstfixerad. Jag älskar bröst. Alla sorters bröst och numera även min egna.

Tidigare gillade jag dem inte alls, men efter två operationer och en korrektion så är vi numera bästisar.
Länge försökte jag acceptera att jag var född med i princip obefintliga bröst, men som 23-åring opererade jag mig första gången, är glad att jag gjorde det, men även att jag väntade så pass länge innan jag genomförde operationen.
 
Vad har du för relation till dina bröst?
Tycker du om dem? Varför/varför inte?
Vad tänker du om bröst i allmänhet?

Mina bröst sitter där de ska, är aldrig i vägen och är rätt trevliga. Jag får väl säga att jag gillar dem, fast tänker inte så mycket på dem.
Ja, förutom när jag ska köpa BH. Det är alltid så konstiga storlekar:p
Jag har rätt stor bröstkorg (75 cn funkar, men 80 hade valt bättre) och små bröst (a-kupa är i största laget). Tycker inte om att gå utan, så när jag hittar något i bra storlek köper jag tillräckligt för ett decennie :p
Sport bh gillar jag, men det passar inte så bra under vardagsplagg..

Har aldrig förstått varför folk är så fokuserade på bröstens storlek. Det är ju formen som är intressant ;)
 
Jag har precis fått brödt i storlek nog för klyfta, sådär lagom till att jag allmänt accepterar min kropp hur den än ser ut... Har alltså neutralt förhållande till kroppen och är nöjd med brösten
 
För mig varierar det nog lite fram och tillbaka. I regel gillar jag dem inte riktigt, de känns hängiga och lite slappa.
Känner att jag måste ha puffup-bh, och har alltid känt det så. Tror aldrig jag har ägt en annan bh faktiskt..
Men i detta så kan de faktiskt vara riktigt fina, antingen i en fin bh eller i fina kläder. Gillar klyftan etc som blir.
Är även nöjd över storlek etc, men skulle aldrig kunna tänka mig att gå utan bh faktiskt..
Har runt 70C.
 
Jag blir lite avundsjuk på er som är nöjda och glada faktiskt, det har jag också försökt att bli men jag kan verkligen inte tycka om mina bröst! De är små (fast det är iofs resten av mig också), små och jättefult formade. Jag känner mig bara fin/okej i en sorts bh, och det inser jag varje gång jag ska köpa nya underkläder och tänker att jag ska prova något nytt. Med den sortens bh blir de dock rätt okej snygga och jag har inga problem med urringade kläder osv, men utan bh är de verkligen hemska och det ska mycket till för att jag ska visa mig så. En storlek större (har 70B nu) men framförallt bättre formade bröst skulle jag vilja ha!

I övrigt tycker jag det är fint med bröst och kan bli avundsjuk på folk som ser ut att ha perfekt formade sådana :p Det är dock inget jag lägger jättestort fokus på, och jag har börjat lära mig så smått att det är som det är liksom.
 
Jag har delade åsikter om mina bröst. Ibland kan jag tycke dom är helt okej och tillomed snygga, ibland vill jag klippa av dom :meh:
Stora bröst, och dom hänger för mycket. I en bra bh (som jag har skitsvårt att hitta!) är dom riktigt snygga, får schysst hylla och rejäl klyfta, nästan för mycket boobs då :angel:
Merparten av partners/sexpartners har älskat dom av någon anledning.
Har svårt att hitta bh som passar, och dom vill ofta inte heller ligga still i sportbh. Men jag älskar att gå utan bh om jag är hemma, ute bland folk gör jag det inte så ofta, mest om man bara dragit på sig mjukiskläder för att ta en snabbsväng till affären :)
Jag älskar dom ibland, och jag hatar dom ibland. :D
 
Jag gillar mina helt ok, önskar dock att de var placerade liiiite annorlunda, men storleken är bra!
De är absolut snyggast i bh, men sen jag piercade dem för ett antal år sen så är dem ganska snygga utan också! ;)
Händer dock sällan att jag går utan bh och då är det bara hemma.
 
Jag älskar mina bröst! Tycker de är goa och roliga, och dessutom rätt snygga stundtals. Går aldrig med BH, om jag inte råkar ha något väldigt väldigt genomskinligt som gör mig tvungen till det. Tycker det är gött att gå utan trots att de har börjat bli lite större och hänga lite. Nä, jag hade gärna haft två till :D
 
Jag är nöjd. Små titts till liten kropp. Sportar helst med Bh och har det oftast flr anständighetens skull, men ibland går jag utan för att poppa upp vardagen lite :D
 
Jag är mest störd över att mina tuttar envisas med att skifta i storlek utifrån menscykeln och kan under månadens gång hinna tycka att de både är skitskygga (men då gör de istället jätteont)) eller obefintliga. Har inget alls emot att ha bröst i storlek mindre men ibland är det himla opraktiskt eftersom många kläder tycks vara gjorda för mer fylliga kvinnor ;)

Håller förövrigt med ang sport-BH. Jag har liten byst och tycker också att det gör jätteont att sporta i fel typ av BH/ingen BH!
 
Jag gillar mina! Lite knepigt att hitta BHar i rätt storlek dock och bikini utan knyt i ryggen går absolut inte för sig pga annorlunda förhållande mellan omkrets och kupstorlek än vad man tydligen "ska" ha :down: Men dom är fina och jag gillar storleken.

Överlag tycker jag att bröst är kul, tittar lite ibland på andra :D för att det är intressant. Egentligen mest ur utbildningssyfte och som hobby (haha..) eftersom jag inte alls tänder på bröst, tycker bara dom är skoj.
 
Jag hatar mina:yuck:
De växer och gör ont hela tiden.
Sen är dom opraktiska också.
Hade väll blivit nöjd om dom bara kunde växa klart på en vecka, och inte vara klara om över fem år:crazy:
Sen har jag bara hittat ett märke som passar:angel:
Sen är jag också liten och mina är störst i klassen vilket resulterar i att alla skitkillar stirrar:mad:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp