Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag vill köpa en ljusslinga till balkongen men mitt balkongräcke är "helt" så jag kan inte snurra det runt överst så som man ibland kan...
Svar
8
· Visningar
13 786
Senast: Sjalen
·
Hemmet Ja, det är jag igen. Jag dyker upp med jämna mellanrum och visar bilder på hus jag önskar att jag ägde...
2
Svar
30
· Visningar
3 011
Senast: Narcissa
·
Hemmet Vi har tidigare spanat in denna hörngarderob från IKEA: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S29906714/#/S09907762 Nu visar...
Svar
6
· Visningar
3 698
Hemmet Jag ska renovera mitt kök, det är ett sextiotalskök i ett bostadsrättshus med ventilation genom självdrag, alltså det finns ett...
Svar
12
· Visningar
15 726
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet I dessa tider, hur ska man bo för att vara smart ekonomiskt? Hyra, köpa, flytta hem till föräldrarna:D;) Vi bor just nu i en...
2
Svar
25
· Visningar
4 614
Senast: lady_vip
·
Hemmet Jag bor i en hyreslägenhet, med bara tre grannar i min trappa. Grannen snett ovanför mej får sitt badrum renoverat nu, och jag har märkt...
Svar
12
· Visningar
11 151
Hemmet Jag ska flytta från min lägenhet (hyresrätt) och har upptäckt att golvet har fått en mörk fläck som liksom gått in i golvet :crazy:. Är...
Svar
10
· Visningar
11 082
Hemmet Jag och sambon renoverar ett rum i vår inredda källare. I rummet låg ett relativt nylagt (5-10 år gissningsvis) laminatgolv som vi först...
Svar
5
· Visningar
3 009
Hemmet Vilka stilar har ni? Färgsättningar osv? Jag ska förhoppningsvis inreda ett hem helt från scrach & googlar runt, kollar...
2
Svar
24
· Visningar
4 391
Senast: VLMF
·
Hemmet Om man vill köpa en tygsoffa med två divaner (sk U-form) i prisklass runt 10.000 kronor, och vill att soffan ska vara SKÖN att...
2
Svar
25
· Visningar
8 678
Hemmet Eftersom jag har blivit med soffa och har en katt, skulle jag vilja hitta ett snyggt sofföverdrag och överdrag till två länsfåtöljer...
Svar
0
· Visningar
815
Hemmet Rejält osams med min torktumlare. Den har krånglat under en längre tid och nu ger jag upp. Vill ha förslag på en bra torktumlare som...
Svar
5
· Visningar
2 511
Hemmet Nu börjar bli dags för mig och sambon att måla om sovrummet i vår nya lägenhet. Nu när vi börjar kika på färger så får jag grotesk...
2
Svar
20
· Visningar
9 504
Senast: Kaki
·
Hemmet Kan inte ni som köpt (eller är på gång att köpa) en nyproducerad bostadsrätt berätta lite om hela förfarandet? När bokade ni den? Hur...
2
Svar
32
· Visningar
4 824
Senast: Lavinia
·
Hemmet Jag bor på markplan och har många fönster, varav några sitter lite skymda om man vill ta sig in. Funderat på larm, men backat på att jag...
Svar
9
· Visningar
1 412
Senast: Roxer
·
Hemmet Vi behöver mer förvaringsutrymmen och jag vill ha ett vägghängt skåp som man kan ha som någon typ av klädförvaring. Trodde det skulle...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Andromedae
·
Hemmet Hade en tråd här tidigare: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1155416.. Och nu ligger det ute till försäljning, mitt...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
23 299
Senast: zaching
·
Hemmet Vet ej om jag lägger denna tråd rätt, flytta den gärna annars. Har en fundering ang. grovingångar. Vi har en hästgård som vi håller...
Svar
9
· Visningar
2 280
Senast: lahsd
·
Hemmet Skulle behöva lite tips och idéer! Vi har ett litet "extrarum" som vi använder som "datarum/kontor" och gästrum. Saken är den att vi har...
Svar
4
· Visningar
1 689
Senast: bollen__
·
Hemmet Pledge möbelpolish var min favorit, men vad jag förstått så går det inte att få tag i (iaf inte i sverige)? Men vad ska jag använda...
Svar
3
· Visningar
3 000

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka