Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu har jag äntligen lyckats ta lite kort på min lägenhet. Jag har renoverat endel då lägenheten hade hemska tapeter innan (babyrosa, och...
2
Svar
22
· Visningar
5 409
Senast: Winni
·
Hemmet Jag kom på att jag skulle vilja ha ett porträtt av min häst, helst i blyerts. Är det någon som vet vart man kan vända sig för att få...
Svar
4
· Visningar
2 186
Senast: fryckan
·
Hemmet Är på jakt efter glas som jag inte vet tillverkas längre (skulle inte tro det), men kanske någon här kan hjälpa mig att ta reda på vad...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: cili
·
Hemmet Alltså, jag är jätteseg numera när det gäller inredning/renovering. Därför hoppas jag att jag kan få lite inspiration av er. Hur hade ni...
Svar
9
· Visningar
3 450
Senast: voltis
·
Hemmet Nu när sonen sover hos oss lite då och då och dessutom ett småsyskon är på väg började vi fundera på om man kanske skulle byta...
Svar
5
· Visningar
1 288
Senast: lizan
·
Hemmet Snart ska vi riva ut heeela köket och göra nytt! Det jag nu söker är tips, tex på funktioner ni inte kan vara utan, eller som ni...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 768
Senast: voltis
·
Hemmet Hej! Ska förvara delar till en stoppad soffa på vinden. På vinden bor det malar och pälsängrar:eek:. Ngn som vet var man kan få tag...
Svar
6
· Visningar
3 938
Senast: Korven
·
Hemmet Städat ur sambons gamla lägenhet och har nu endast kvar detta fina möblemang, tänkte sälja det på blocket/auktionssajt, men har absolut...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: KungTulle
·
Hemmet De där små lapparna som sitter på glas - hur gör ni med dem. Ska de tas bort eller ska de sitta kvar. Tänker på de lappar som t ex...
Svar
12
· Visningar
1 402
Senast: svea
·
Hemmet håller på att skura upp min nya hyreslägenhet som jag skall flytta till. Skitig som få :( märkte idag att bastudörren (av trä) har...
Svar
8
· Visningar
2 977
Senast: Maqurell
·
Hemmet Min pappa har en frysbox modell gigantisk, som han använder 1/10 av samt ett kylskåp där läget är likadant. Han behöver nya grejor, så...
2
Svar
20
· Visningar
4 366
Senast: Caffe
·
Hemmet För 1.5 år sedan köpte jag och sambon hus. Vi fick på besiktningen veta att ovanvåningen troligen inte var helt rätt byggd då där var...
Svar
9
· Visningar
2 776
Senast: vilse
·
Hemmet Jag har släpat hem en gammal amerikakoffert från mina föräldrar som jag tänkte ha överkast och kuddar i. Tyvärr visar det sig att träet...
Svar
4
· Visningar
2 444
Hemmet Vi var ute efter denna matta i svart till vårat kök. När vi väl hittade en som var stor nog, så fanns den såklart inte i svart...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Mirre
·
Hemmet Någon som sett det? Jag har hittat i internetbutiker, men vågar inte beställa nu då tanken var en julklapp. Har googlat flera gånger...
Svar
12
· Visningar
3 287
Senast: lady_vip
·
Hemmet Jag har en sån här hylla och skulle vilja ha en sån här insats... Problemet är att jag har min hylla liggandes så de färdigborrade...
Svar
13
· Visningar
9 588
Senast: tanten
·
Hemmet Jag o min pv har precis flyttat in i en lägenhet som är rätt så kall. Lägenheten kommer vi bara bo i tillfälligt (korttidskontrakt) så...
Svar
12
· Visningar
6 057
Senast: Korven
·
Hemmet Ska snart flytta till en nyrenoverad lägenhet som ser ut som de flesta nyrenoverade/nyproducerade lägenheter gör ;) Det är alltså vita...
Svar
14
· Visningar
1 654
Senast: MiniLi
·
Hemmet hyr privat lägenhet. i oktober hittades vattenskada på toaletten (har ett flertal gånger ringt fastighetsskötaren om att jag tror det...
Svar
1
· Visningar
1 018
Senast: tanten
·
Hemmet Någon som har en soffa som inte är svart, vit, beige, grå eller brun? Vi får nog köpa ny soffa under nästa år, jag är lite sugen på...
2
Svar
22
· Visningar
4 226
Senast: Tomas_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar