Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag skulle gärna vilja köpa hus, men jag är helt novis på det. Jag äger just nu min andra BR, så lite koll på lån har jag. Men det är...
2
Svar
25
· Visningar
3 637
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Är helt svettig (och vansinnig) efter en brottningsmatch med skruvarna till gångjärnen i ett gammalt skåp. Hur i älgvete ska jag få...
2
Svar
21
· Visningar
3 265
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet Vad menas det med att ett dörrhandtag har ett visst utsprång? Om ett befintligt handtag på en dörr har utsprång 54 mm, betyder det...
Svar
2
· Visningar
7 160
Hemmet Vi flyttar till nytt snart och jag gillar inte handtagen i köket, tycker att de är för klumpiga. Helst skulle jag ha velat ha en...
Svar
6
· Visningar
3 717
Hemmet Hjälp en ovetande, tack! Skulle någon vilja förklara, på ett enkelt sätt, vad taxeringsvärde och fastighetsskatt har för samband...
Svar
3
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Bergvärmen jobbar järnet just nu. Det är 23 grader inne men inget varmvatten i kranen. Det står stopptemp 51 grader, nuvarande temp...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: Madick
·
Hemmet Jag har fått för mig att jag nog behöver byta ut min soffa... Den är närmare 20 år gammal och håller ihop efter att man gott loss med...
Svar
9
· Visningar
4 333
Senast: Piquer
·
Hemmet Ja hur gör man rent praktiskt? vi har funderat på sälja vårt hus då det är för litet när man har 2 barn. Vi har hittat ett som vi vill...
Svar
4
· Visningar
1 123
Senast: Chambery
·
Hemmet Vi har nu inrett vårt lilla hus, som är tänkt att användas som läger- och kursboende. Inredningen är en blandning av gammal, nytt...
Svar
12
· Visningar
1 622
Senast: via
·
A
Hemmet Jag har skummat igenom golvvärmens för och nackdelar inför mitt nybygge, jag hade ju bestämt att ha golvvärme i betongplattan men efter...
2
Svar
31
· Visningar
17 495
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet Nu börjar det äntligen bli dags att börja planera badrummet! Men det är ju så många beslut!! Först och främst såklart - matta eller...
2
Svar
27
· Visningar
4 383
Senast: Breaktown
·
Hemmet En vän till mig köpte för inte sålänge sedan ett nybyggt hus. Stort, fräscht, designerinrett för en rätt saftig prislapp. Det enda...
Svar
19
· Visningar
6 972
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag och min man äger ett hus som vi egentligen trivs jättebra i :love:! Läget och omgivningarna är underbara, har knappt några grannar...
Svar
5
· Visningar
2 711
Senast: attheedge
·
Hemmet Ska flytta till en ny lägenhet och jag skulle gärna vilja hänga upp någon fin tavla med häst/hästar på väggen. Har letat lite men hittar...
Svar
7
· Visningar
1 245
Senast: Sorbe
·
Hemmet Har rätt okej köksluckor, rent form och utseendemässigt. Men de är SÅÅ tråkiga i färgen, hade så klart velat haft helt nytt i köket...
Svar
9
· Visningar
1 561
Hemmet Kan inte ni berätta och visa bilder på vad ni har för gardiner i era hem? Köket, vardagsrummet, sovrummet? Jag är nyinflyttad och har...
Svar
16
· Visningar
3 388
Senast: cirkus
·
Hemmet Ni minns denna tråden kanske? -> http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1134933&highlight=badrum Vi är nu inflyttade i vår...
2
Svar
38
· Visningar
8 144
Senast: Lajke
·
Hemmet Hej! Funderar på att byta ut vår torktumlare och köpa en kombinerad tvätt/tork istället. Får då möjlighet att tvätta två maskiner...
Svar
8
· Visningar
7 391
Senast: captain
·
Hemmet Japp, dagens i-landsproblem kommer här! Jag bor med sambo och en katt i ett hus på ca 120 kvm. Huset hyr vi av min sambos mor, och...
Svar
19
· Visningar
2 229
Senast: zassoo
·
Hemmet Har köpt lådhurtsen Helmer i metall - och får inte ihop den... Det ska säga KLICK när man sätter fast två metallpinnar i botten -...
Svar
6
· Visningar
1 025

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka