Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Några tips? Just nu ligger allt i en enda röra med sladdar, konsoller och spel om vartannat :crazy: Undangömt så inte mini river runt...
Svar
1
· Visningar
984
Senast: Garaget
·
Hemmet Skulle behöva lite tips för vårt kök! Trots att det finns hyffsat mycket förvaring så räcker det inte till, så nu är det dags att lägga...
Svar
5
· Visningar
1 216
Senast: tanten
·
Hemmet Jag sitter och räknar och filar lite på en framtidsdröm och har kommit fram till att priset för att skaffa tomten och bygga fastigheten...
Svar
5
· Visningar
5 253
Senast: Breaktown
·
Hemmet Jag ska ha en liten afternoon tea-bjudning för några vänner nästa helg. Jag ska bl.a bjuda på clotted cream - vilket man gör av...
Svar
16
· Visningar
1 913
Senast: lizzie
·
Hemmet Vi har nyligen köpt ett hus och det ska bytas tapeter i alla rum men jag hittar inte en enda som är snygg, eller så är jag för kräsen...
2
Svar
20
· Visningar
5 118
Senast: svea
·
Hemmet Det har visat sig att hyresvärden till den lägenhet som jag och en kompis ska hyra verkar vilja ha hyran svart. De är ett vanligt...
Svar
7
· Visningar
1 626
Senast: lilstar
·
Hemmet Vi har vår tvättstuga i samma plan som kök och vardagsrum, och skulle gärna utnyttja värmen som blir när man torktumlar. Som det är nu...
Svar
3
· Visningar
1 313
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet Kanske jag är helt ute nu, men det struntar jag i :D har alltid gillat glasblock och nu när vi ska fixa badrummet är det två väggar som...
Svar
0
· Visningar
842
Senast: misan
·
Hemmet Våra gamla beiga IKEA-soffor (tomelilla) börjar närma sig katastrofens rand. ;) Slitna, fläckiga och överdragen är tvättade tusen...
Svar
7
· Visningar
2 199
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Hur kan man utnyttja utrymmet vid denna vägg? (Rummet ser helt annorlunda ut idag, ny färg på väggarna och nytt golv mm) Bokhyllan...
Svar
14
· Visningar
1 706
Senast: voltis
·
Hemmet Tänkte måla om hemma. Är lite sugen på att göra någon typ av fondvägg på väggen till höger (med tavlan). Jag hade tänkt mig att måla...
Svar
2
· Visningar
2 803
Senast: Blueberry
·
Hemmet Gamla antika diskmaskinen har gett upp och jag behöver en ny. jag har aldrig haft diskmaskin i hela mitt liv till för ett par år sedan...
Svar
10
· Visningar
960
Senast: Fredag
·
Hemmet Ja, vad syr ni för nånting förutom kläder? Jag är lite nöjd, jag har just slaktat en täckjacka som barnen växte ur får något...
Svar
10
· Visningar
3 525
Senast: cirkus
·
Hemmet Jag måste skaffa ett nytt överkast, eftersom katterna sätter jordiga tassavtryck på det. Behöver alltså tvätta det flera gånger i...
Svar
6
· Visningar
1 605
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Ja, frågan är där! Hur ser era bord ut till vardags? Både köksbord och soffbord. Fruktskål? Ljus? Blommor? Allt möjligt? Ingenting? :D...
2
Svar
32
· Visningar
9 431
Senast: Narcissa
·
Hemmet Våran kran till badkaret gick sönder igår. Den går inte att stänga av utan det bara rullar på när man försöker stänga av. Vi har provat...
Svar
4
· Visningar
6 745
Senast: FadeAway
·
Hemmet Vi funderar på att bygga om lite i vårt lilla hus. Vi har möjlighet att göra ett barnrum på 2.20 * 2.60 på ovanvåningen. Det är 2.10...
Svar
4
· Visningar
1 702
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet Vi funderar på att lägga in någon form av stengolv i hallen som ska tåla alltfrån snöslask till lera och så har vi vedkaminen så det...
Svar
6
· Visningar
2 517
Senast: lady_vip
·
Hemmet Någon som vet vart man kan få tag på golvtrall, billigt? Tänke ha inne i badrummet... :)
Svar
0
· Visningar
673
Senast: grafit
·
Hemmet Min hyresvärd tycker att det är ok att det står vatten dygnet runt under badkaret, visst har det påverkat fuktspärren men vadå. Nu har...
Svar
7
· Visningar
6 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka