Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har ett poröst innertak som behöver fräschas upp. Men det är fullt av flugskit. Går det att måla över?
Svar
4
· Visningar
3 706
Senast: Luff
·
Hemmet Någon som anlitat lackerare för att få det gjort? Pris? Resultat? Någon som gjort det själv? Arbetsinsats? Resultat?
Svar
8
· Visningar
2 541
Senast: Ramona
·
Hemmet Var får man tag på bra lakan? IKEA:s jäkla skit är ju tunn som en silduk och håller därefter. :mad:
2
Svar
20
· Visningar
5 421
Senast: ihnfsa
·
Hemmet Har letat och letat men inte hittat :( Vet att Jotex har haft tidigare men de har inte längre. Blocket är avscannat också utan...
Svar
2
· Visningar
1 049
Senast: Kamomilla
·
Hemmet Vi har kollat på ett hus som har ytjordvärme som uppvärmning. Dock äger man inte själva anläggningen utan har istället servitut på den...
Svar
4
· Visningar
1 609
Senast: FrDrake
·
Hemmet Har länge kollat efter en vit (möjligen silvrig) ram i denna stil: Om den är tom eller med spegel, tavla eller liknande i, spelar...
Svar
11
· Visningar
2 705
Hemmet Tänkte att vi ska renovera köket i juni, och vill gärna ha allt färdigt tills dess så det kan gå så smidigt/snabbt som möjligt:) Här...
Svar
2
· Visningar
1 684
Senast: hvala
·
Hemmet Papper, räkningar, brev.. Börjar lessna nu, det samlas överallt. Hemmet svämmar över, jag drunknar i papper. Till och med i...
2
Svar
27
· Visningar
4 028
Senast: bollen__
·
Hemmet I både England och USA hittade vi stora täcken, typ dubbel storlek, och även påslakan i samma dubbla storlek! Finns verkligen inte dessa...
Svar
19
· Visningar
8 696
Hemmet Jag antar att det finns fler än mig som har spännande lösningar i huset. ;) Jo här satt då en vägg. Genom elementet notera att...
Svar
7
· Visningar
1 594
Senast: ASKAPLASKA
·
Hemmet Inspirerad av ett annat forum var jag nyfiken på hur vårt kära Buke bor. Visa era hem! Jaha här kommer min bildbomb på vårt...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
25 497
Senast: Vica
·
Hemmet I går morse lyckades jag spilla diesel på min kappa när jag tankade bilen...:mad: Efter att jag letat på nätet för att få tips om...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: Rie
·
Hemmet Smakråd efterlyses! Jag överväger att tillverka en bordsskiva som ser ut ungefär så här: Tanken var att jag skulle ha ett par...
Svar
19
· Visningar
9 367
·
Hemmet Jag kollar (lite för mycket) på husprogram inspelade på de brittiska öarna och slås gång på gång av att de inte verkar använda...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
10 820
Senast: pudsey
·
Hemmet Balkongen måste hundsäkras, men hur? Min ideallösning hade varit höj- och sänkbara transparenta balkongskydd av den här typen...
Svar
8
· Visningar
9 877
Senast: Sorbe
·
Hemmet Vars hittar jag träpersienner egentligen? Det enda jag kan finna är Ikea och dit är det alldeles för långt. Jag trodde att Jysk eller...
Svar
0
· Visningar
803
Senast: bollen__
·
Hemmet Någon som har eller har testat en sån där fönsterputsmaskin som finns att köpa för 500-1000:-. Finns säkert olika tillverkare. Jag har...
Svar
6
· Visningar
8 813
Senast: Andorra
·
Hemmet Har köpt en ny soffa på ett större möbelbolag, betalat den (23/1) och fick då en beräknad leveranstid på 6-8 veckor. Hörde av mej 12/2...
Svar
16
· Visningar
2 497
Senast: iNHALE
·
Hemmet Det finns vägglöss och pälsänger i hyresrätten. Har någon dragits med något av detta och kan dela av erfarenheter kring vad som väntar...
Svar
13
· Visningar
6 287
Senast: Sjalen
·
Hemmet Nya duschen har ett duschmunstycke som minskar vattenförbrukning och energiåtgång. Det är med all sannolikhet bra i teorin, men efter...
Svar
8
· Visningar
3 460
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka