Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har ett vattenburet element i min lägenhet som det uppenbarligen är något fel på. Elementet står och gassar, vilket det inte ska...
Svar
2
· Visningar
6 088
Senast: wtf
·
Hemmet Finns det hållbara torkställningar, sådana man har stående inomhus? Jag har avverkat två stycken... eller rättare sagt, katterna har...
Svar
16
· Visningar
15 513
Senast: hvala
·
P
Hemmet Är det någon som har det? Är det svårt att sätta upp? Vi har riktigt fult :eek: äkta kakel nu och jag tänkte sätte upp någon slags...
Svar
7
· Visningar
4 337
Hemmet Går i husfunderingar, antingen att köpa begagnat hus eller bygga nytt. Är det ett begagnat hus så letar vi renoveringsobjekt och nu...
Svar
17
· Visningar
2 347
Senast: _Yggdrasil_
·
P
Hemmet Vi håller på att fräsha upp köket och har haft idér till det mesta men nu tog det stopp och jag behöver lite input med idéer :idea...
Svar
6
· Visningar
1 370
Senast: prallan
·
Hemmet Finns det nått liknande men inte så djupa. Våra skåp är bevisligen inte 60cm djupa. Vanliga trådbackar gillar vi inte :crazy:
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: FadeAway
·
Hemmet Lite hoppsan hejsan så ska vi inte längre flytta till det huset som var tänkt från början utan ett annat mer iordninggjort. Dock är en...
2
Svar
22
· Visningar
3 527
Senast: Fjordhast
·
Hemmet Hittade flera allmoge hobbyfärger igår, de är vattenbaserade enda problemet är att samtliga är snustorra, provade med vatten, både...
Svar
1
· Visningar
5 612
Senast: Garaget
·
Hemmet Hur ser era balkonger ut? Jag behöver lite inspiration. Jag har en ganska liten balkong 1,1 * 2,5 m stor skulle jag gissa (är 1,1 m...
Svar
9
· Visningar
7 537
Senast: BuenoBull
·
Hemmet Vill ha ett stort överkast som överdrag till soffan. Minst 3m långt. Och helst inte dyrare än 700-800 kr. Ska vara lätt att tvätta...
Svar
6
· Visningar
1 117
Senast: krambanan
·
Hemmet Känner att jag måste ta tag i en ordentlig vårstädning. Jag är så less på att det är massa saker överallt som jag inte har nån...
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: lisa412
·
Hemmet Jag och min sambo har ett ganska trevligt problem. Vi är de enda som är intresserade av ett hus som är till salu. Det har varit ute till...
2
Svar
38
· Visningar
5 070
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Jag vill måla om ett rum, där halva väggen har träpanel som är laserad (?) blå, och taket är lackat, dvs träfärgat men fult och mörkt...
Svar
0
· Visningar
667
Senast: MiaMaria
·
Hemmet Någon som har prövat och kan förklara principen för hur den fungerar? och var den effektiv?
Svar
0
· Visningar
472
Senast: Ainon
·
Hemmet I morgon kommer mitt hus ut på Hemnet och om en vecka är det visning och jag är sååå nervös. Kanske ni kan hjälpa mig lite? VAD...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 258
·
Hemmet Jag håller på att fixa med tvättförvaring och tänkte att det skulle få plats i de skåp vi ska sätta in i badrummet/tvättstugan. Skåpen...
Svar
2
· Visningar
1 554
Senast: misan
·
Hemmet Är i husköpartankar och har kommit på mig själv att ha ganska många krav på mitt blivande boende. Det är ju ändå ett väldigt stort...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 016
·
Hemmet Hur ligger priserna på ommålning (med en hel del underarbete) mot att köpa nya luckor? Vi har givetvis inte standardmått. Att göra det...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: FadeAway
·
Hemmet Jag är på jakt efter en sängstomme som ska möta följande kriterier: - Finns till 140 madrass - Har förvaring under sängen med lådor...
Svar
4
· Visningar
2 574
Senast: hvala
·
Hemmet Apropå diskussionen om kvalitet på lakan. Min fundering är varför nästan alla påslakanset bara innehåller ett örngott. Är det verkligen...
Svar
13
· Visningar
1 401

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III

Omröstningar