Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi har ett gammalt vardagsrumsbord från jagvetintenär som är nästan helt perfekt. Det är rätt storlek, rätt höjd, går att fälla ut och...
2
Svar
28
· Visningar
13 722
Senast: VLMF
·
Hemmet Någon som har erfarenhet av det. Sådana som brinner med etanol och som man kan ha i en vanlig lägenhet. Fördelar? Nackdelar?
Svar
7
· Visningar
1 484
Senast: em-pirre
·
Hemmet Den 3 april påbörjades renovering av badrum i min lägenhet. Väldigt stor renovering som dessutom innebär en hyreshöjning med 600:- i...
Svar
4
· Visningar
3 812
Senast: Fishli
·
Hemmet Jag och sambon har köpt ett nytt litet hus, som har en icke-fungerande varmvattenberedare. Vi måste köpa en ny, och jag vet inte riktigt...
Svar
4
· Visningar
9 184
Senast: Shenzi
·
Hemmet Ja, det var några år sedan som köket målades. Tiden går, och nu börjar färgen bli lite nött i kanterna. Jag är inte missnöjd med mina...
Svar
5
· Visningar
4 369
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag och sambon är mitt uppe i köp av ett fritidshus på 35 kvm, med en tillhörande oinredd lokal på cirka 60 kvm. Planen är att utöka...
Svar
2
· Visningar
1 238
Senast: WaterLily
·
Hemmet Har just flyttat till en ny lägenhet. Och den verkar tyvärr bli väldigt varm. Har ingen balkong tyvärr. Bor i markplan med höga...
Svar
1
· Visningar
2 655
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet Har 3st leksakshästar hemma som prydnad och jag vill veta mera om dem och skulle va kul om fanns flera som har sådana här hästar...
Svar
8
· Visningar
6 659
Senast: Halcyon
·
Hemmet Finns det några här på buke som gjuter fina saker i betong till sin trädgård el inredning inomhus?? Jag har nu äntligen beställt lite...
2
Svar
27
· Visningar
19 547
Senast: Mammas
·
Hemmet Var kan man hitta snygga tavlor/planscher? Ekar tomt på väggarna hemma och behöver hitta något att sätta upp, men tycker det är svårt...
Svar
17
· Visningar
2 020
Senast: Raderad medlem 6459
·
P
Hemmet Jag kan inte sy! Jag gillar inte stolsdynor med sambon vill ha till köksstolarna. Så, mitt krav är att de är snygga!! Helst hästmotiv...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Lajke
·
Hemmet Vilken fantasifull rubrik jag hittade på ;) men det är sånt jag undrar över; vad köper ni för pås/underlakan och handdukar/badlakan...
Svar
19
· Visningar
3 199
Senast: ameo
·
Hemmet Jag är så grymt äcklad, vi har fått in ängrar i lägenheten! :yuck: De kommer till 99% ifrån en granne, då vi fått information av övriga...
Svar
15
· Visningar
10 966
Senast: Petruska
·
Hemmet Köket var ju såklart redan klart när vi flyttade in, annars hade det blivit något annat här. Har ni några bra tips vad man kan använda...
2
Svar
22
· Visningar
4 917
Senast: Emro
·
Hemmet Ja vad är den till för? Alltså man har ju en sida att riva grovt på, en för att riva fint och en med hyvelgrejer som jag aldrig...
Svar
10
· Visningar
13 520
Senast: Petruska
·
Hemmet Idag fick jag tillträde till min nya lägenhet och glad i hågen åker jag dit och inser att alla ytskikt behöver göras nåt åt! Jag kanske...
Svar
8
· Visningar
2 896
Senast: Seabaz
·
Hemmet Jag och min sambo är spekulanter på ett litet fritidshus, med stor tillhörande tomt på cirka 5500 kvm. Fritidshuset är beläget i ett...
Svar
3
· Visningar
1 140
Senast: Breaktown
·
Hemmet Hur många kvadratmeter i timmen kan man beräkna att en proffsmålare kan måla? Jag har fått en hantverkarfaktura som jag misstänker är...
Svar
0
· Visningar
662
Senast: Lejonelle
·
Hemmet Vid ingången till vårt hus är det en gjuten betong/cementklump. Ingen rolig historia som dessutom början falla i bitar. Vi hade tänk...
Svar
4
· Visningar
1 159
Senast: Bison
·
Hemmet Min hall är 160 cm bred och 170 lång. Det finns en dörröppning åt alla håll. Mitt emot ytterdörren är badrummet och sen kök åt höger...
Svar
12
· Visningar
3 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka