Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
Hemmet Vår lägenhet är en trea och består av en tvåa och en trea som byggts ihop. Huset är byggt 1954. Vi har självdrag och ventilationen är...
Svar
0
· Visningar
1 212
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hemmet Hittade en sida med mycket personlig bokhyllor. Det skulle nog vara svårt att välja om man ville ha en lite annorlunda hylla...
Svar
2
· Visningar
1 031
Senast: cambodia
·
Hemmet Jag hoppas att någon köper dessa för att varsamt renovera något gammalt hus. (Jag har inget med dessa att göra...)...
Svar
6
· Visningar
1 306
Senast: Inglorion
·
Hemmet När jag och sambon flyttade ihop hade han en skinnsoffa som kanske inte var jättesnygg men i fint skick. Efter att den bott ihop med 2...
Svar
8
· Visningar
3 777
Senast: nexxa
·
Hemmet Vi har gått och köpt ett torp. Som behöver renoveras, ordentligt. Det har varit uthyrt i många år, och är ganska eftersatt, milt...
2 3
Svar
52
· Visningar
15 331
Senast: Emor
·
Hemmet Ja, nu ska jag flytta igen och vill veta alla såna där små smarta saker ni kommit på under era flyttars gilla gång :D Jag försöker...
Svar
10
· Visningar
1 294
Senast: _Maria_
·
Hemmet I mitt badkar skulle det vilja finnas ett fint litet badkar, fristående, helst med fötter. Jag vill gärna ha in ett badkar eftersom...
Svar
12
· Visningar
6 205
Senast: tjenixen
·
Hemmet Jag har en otroligt ful inbyggd garderob och panel (eller det är la inte panel, men kallar det för det) i ett rum. Hade gärna rivit...
Svar
13
· Visningar
6 971
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet Jag har hittat en huslig ådra som jag aldrig haft förut - blev tvungen när min mor gick bort förra våren. Håller just nu på med diverse...
Svar
16
· Visningar
2 474
Senast: Angua
·
Hemmet På måndag skriver jag på för ett litet oisolerat sommarhus. Vad jag funderar på är vad man har för möblering och vad man skall tänka på...
Svar
3
· Visningar
1 321
Senast: Gabbi
·
Hemmet Försökt googla men blev inte klokare för det.. Jag har, dumt nog, glömt att köpa en sil att ha för att minimera att det ska hamna...
Svar
10
· Visningar
4 239
·
Hemmet Vi ska eventuellt göra om badrummet framöver och jag behöver inspírerande bilder av fina badrum. Vårt badrum är inte stort, ca...
Svar
14
· Visningar
10 979
Senast: Rie
·
Hemmet Med fyra äldre byggnader på tomten blir det förstås en del fönster att underhålla. Spröjsade gamla fönster med spruckna dåliga kitt. Jag...
Svar
6
· Visningar
3 373
Senast: Annelian
·
Hemmet Någon här som har en markpostlåda? Vi funderar på att köpa en men inte hittat någon som passar våra krav. Den ska ju gärna se lite...
Svar
11
· Visningar
2 630
Senast: killikill
·
Hemmet Okej nu behöver jag lite smakråd här. Så här ser min lägenhet ut nu http://www.styleroom.se/album/36244 (så ni ser vad som passar...
Svar
19
· Visningar
8 067
Senast: Buck
·
Hemmet Någon som vet vad denna servis heter? När den tillverkades osv? Undrar även över denna. Ser ut som fasan från Rörstrand men är...
Svar
9
· Visningar
12 214
Senast: Lejonelle
·
Hemmet Jag hade tänkt ge en canvastavla av ett foto i födelsedagspresent, men det finns ju hur många företag som helst som gör sånt. Vill inte...
Svar
19
· Visningar
3 062
Senast: nejlica
·
Hemmet Jag är rätt sugen på att sätta upp en glashylla i mitt ena köksfönster (eller båda) så jag får plats med fler blommor :D Är det någon...
Svar
4
· Visningar
2 646
·
Hemmet Någon som har erfarenhet av sofföverdrag? Skulle behöva fräscha upp en soffa som vi har med någon ny färg. Tyvärr (?) ingen Ikeasoffa...
Svar
8
· Visningar
2 285
·
Hemmet Sommartid sover jag gärna med öppen altandörr. Så pass öppen att katterna kan gå in och ut, så kanske 1,5-2 dm. Har pratat med...
Svar
17
· Visningar
4 515
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka