Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Är det åldern, eller, jag vet inte. Men hur jag än städar toa och badrum tycker jag inte det blir riktigt rent. Alltså sådär RIKTIGT...
Svar
12
· Visningar
2 534
Senast: Lavinia
·
Hemmet Jag misslyckas ständigt med min surdeg. Jag sätter en surdeg som bubblar igång fint men sedan när jag matar på den eller sätter fördeg...
Svar
7
· Visningar
1 512
Senast: sthu
·
Hemmet Ja hur lyckas man inreda sitt hus så man får det att matcha, Alltså är så trött på gamla tapeter och färger. Har fortfarande gula...
2
Svar
21
· Visningar
4 954
Senast: nexxa
·
Hemmet Går det fortfarande att köpa? Allt verkar vara hällar och det vill vi inte ha. Självklart är det inte standardmått utan 70cm bredd. Vi...
Svar
7
· Visningar
1 251
Senast: FadeAway
·
Hemmet Hello buke allsmäktiga! Behöver hjälp av inredningseliten. Det är nämligen så att jag för en tid sen dök på en hemsida med affisher i...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: LinnK
·
Hemmet Går det? Alla våra vita plastmöbler se numera ut som om det är en hel del grått mögel(?)på dem. Att torka bort det går inte. Någon som...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: Rie
·
Hemmet För en halv evighet sen, när jag tittade regelbundet på TV (vilket jag bara gjort i korta perioder i mitt liv), så gjordes det reklam...
Svar
5
· Visningar
1 386
Senast: nejlica
·
Hemmet Har köpt lägenhet och helrenoverar för fullt. Men står nu i valet och kvalet! Det är en 2a på 63kvm och "problemet" är att jag inte vet...
Svar
15
· Visningar
5 491
Senast: Mitrolle
·
Hemmet Väggen på detta stallet har blivit förstörd av svalor som tyckt att puts är finfint byggmaterial, hur lagar man det bäst...
Svar
13
· Visningar
20 250
Senast: tanten
·
Hemmet Vi har dränerat och dragit om elen samt då skaffat jordfelsbrytare. Till hösten/vintern ska vi lägga om våra lån. Då vill vi gärna baka...
2
Svar
20
· Visningar
9 979
Senast: FadeAway
·
Hemmet Vill inte sälja utan baka in blancolånet i bottenlånet. Vi vet att man inte förbinder sig till något genom att värdera det men liksom...
Svar
15
· Visningar
29 447
Senast: Simply me
·
Hemmet Jag behöver skapa mer plats i mina garderober. Jag har sett några sammetsklädda galgar på bla Biltema och Elgiganten som ser väldigt...
Svar
2
· Visningar
2 303
Senast: macan
·
Hemmet Mitt vardagsrum i nya huset har en smarrig turkos färg, ganska ljus som drar mer åt grönt än blått. Hur fasiken inreder jag det snyggt...
2
Svar
20
· Visningar
8 765
Senast: Simply me
·
Hemmet Jag har egentligen ett rätt fint trägolv i den gamla delen av huset. Ett trägolv jag gärna bevarar. Men i farstun så har en golvplanka...
Svar
14
· Visningar
7 702
Senast: Myzan87
·
P
Hemmet Jag ska måla om kaklet i köket, och fogen vet jag inte om jag ska alt 1) måla om, isf hur?, eller alt. 2) pilla bort och lägga ny...
Svar
2
· Visningar
1 315
Senast: prallan
·
Hemmet Att köpa hus tillsammans med en annan känns inte som några bekymmer med att kunna betala, underhålla och ta hand om det och vad det...
Svar
18
· Visningar
12 402
Senast: Elina8
·
Hemmet Jag håller på att måla om mina köksskåp. I två av dessa finns bara putsväggen längst in, den har tidigare blivit målad med vad jag antar...
Svar
3
· Visningar
1 076
Senast: tjenixen
·
Hemmet Jag har precis fått nycklarna till min (och sambons) första bostadsrätt. Idag upptäckte vi att listen som sitter mellan ugnsluckans...
Svar
2
· Visningar
4 543
Senast: Iccic
·
Hemmet Jag trivs inte i mitt sovrum som jag när jag flyttade in för två år sedan inbillade mig att jag ville ha i shabby chic light. Vita...
Svar
12
· Visningar
4 960
Hemmet Hej! Nu behöver jag er hjälp! Vi kommer att flytta in i en 1,5 på 55 kvadrat, och vi har ingen aning om hur vi ska inreda den på...
Svar
16
· Visningar
10 370
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix