Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Ännu en tråd från mej.. Jag har en liten altan som omges av ett stålräcke. Blandat rött och svart i färg:yuck:. Jag håller nu på att...
Svar
9
· Visningar
2 265
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet Nu är äntligen våran tvättstuga så gott som färdig. Är bara en ytterdörr/en innedörr och ett fönster som ska bytas. Men funderar...
Svar
19
· Visningar
2 609
Senast: VLMF
·
Hemmet Jag håller på att bygga ett garage + carport, men har fastnat vid grunden :crazy: Jag vill gärna höra era erfarenheter, eller ni som...
Svar
3
· Visningar
1 223
Hemmet Jag har just nu massor av fruktflugor (är det så dom kallas?) i min lägenhet. De verkar hålla till i köket och badrummet. Vars kommer de...
Svar
9
· Visningar
1 271
Senast: Prosit
·
Hemmet Nu hoppas jag att jag lägger in den här tråden på rätt ställe! :) Jag känner mig alltid lika lost när jag står i butiken och ska köpa...
Svar
5
· Visningar
1 101
Hemmet I sommarstugan är vardagsrummet 3,75 x 3,75 m. Jag ska skaffa en soffa dit hade jag tänkt, men jag vet inte vilken storlek. Jag vill...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: ullo
·
Hemmet Jag har fått världens spinnkvalsterinvasion bland mina växter. Det innebär att jag måste skrubba balkongen ordentligt innan vintern, så...
Svar
2
· Visningar
4 566
Senast: sthu
·
Hemmet Vi funderar på att byta matbord. Då kom tanken att skaffa ett "typiskt 20-talsbord" eftersom huset är från den tiden och det finns tex...
Svar
6
· Visningar
2 272
Hemmet Kikar på bostäder och stötte för första gången på en term som jag inte riktigt får ihop. Vad menas med integrerat kök? Google vill inte...
Svar
9
· Visningar
3 594
Senast: Breaktown
·
Hemmet Är alltid lampkrokar som sitter uppe i tak fästa i en regel? Slipper gärna göra åverkan i lägenheten.
Svar
4
· Visningar
3 897
Senast: Sonic76
·
Hemmet Har precis inskaffat mej lite trofast möbler begagnat. På lådorna står namn. Har försökt tvätta bort det men det går inte riktigt. Det...
Svar
14
· Visningar
4 152
Hemmet Vad för soffbord tror ni hade passat här? Jag spyr snart på det jag har, men vet inte riktigt vad jag ska leta efter. Tv-bänk, tavellist...
Svar
6
· Visningar
2 125
Senast: Shenzi
·
Hemmet Fick ett par gamla Öglan stolar av pappa, och de skulle behöva lite kärlek överhuvudtaget. Funderingarna gick först om att måla dem...
Svar
18
· Visningar
8 758
Senast: Solvira
·
Hemmet Vi tänkte göra en lightrenovering av vårt kaklade badrum. Det är superstandardtråkigt efter stambyte för 10 år sedan. Vitt med blå...
Svar
4
· Visningar
2 312
Senast: tinna
·
Hemmet Som rubriken säger, var finns denna ultimata TV-möbel? Jag vill helst inte ha något från IKEA, för det finns så många som har...
Svar
10
· Visningar
3 062
Senast: hestmannen
·
Hemmet Gah. Jag funderar på hur jag skall göra om här hemma, framför allt i vardagsrummet. För tillfället är väggarna ganska ljust gula och...
Svar
7
· Visningar
1 948
Hemmet Jag syr lite grann då och då, inget avancerat men lite schabrak, kläder mm. Jag har en gammal husqvarna som jag lånat av farsan men...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: sassiball
·
Hemmet Behöver lite råd här om ni tittar på bilderna hur ni hade gjort om det var erat kök. Snickarna håller på å ska sätta dit svart...
Svar
7
· Visningar
952
Senast: MM
·
Hemmet Jag har läst lite på nätet och försökt hitta, är inte hemma nu så kan inte lägga in bild heller.. Jag har på några begagnade möbler...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: _Maria_
·
Hemmet Jag har en skrivbordslampa som det suttit en reflektorlampa i från början och när jag nu tänkte köpa en ny ser jag denna märkning i...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: keramin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix