Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Tydligen var min nya jacka av dun, dessutom tycker jag att den luktar mögel! Så den behöver en tvätt, men hur 17 tvättar jag den på...
Svar
4
· Visningar
2 392
Senast: Bison
·
Hemmet Bor i en hyresrätt inne i stan. Har inte riktigt reflekterat över det förut, men nu när jag hört mig omkring så; hur vanligt är det...
Svar
5
· Visningar
1 703
Senast: pepp
·
Hemmet Allsmäktiga bukefalister, jag behöver er hjälp. Jag bor i en yttepyttelägenhet. Den enda väggen jag skulle kunna ha min TV på ser ni...
Svar
11
· Visningar
4 013
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag skulle vilja införskaffa en karta över mark som hör till viss fastighet, i syfte att fundera kring vart det kan vara lämpligt att...
Svar
7
· Visningar
1 290
Senast: attheedge
·
Hemmet Ja vårat vardagsrum ser ut som ett bombnedslag efter att vi fått bebis :o :crazy: Möblerna vi har är köpta till tidigare lägenhet...
2
Svar
33
· Visningar
5 965
Senast: lady_vip
·
Hemmet Någon som vet vart man kan få tag på ett sådant? Alltså ett soffbord med glasskiva som har en utdragbar låda under i samma storlek som...
Svar
0
· Visningar
2 545
Hemmet Mitt ( eh, vårat, men sambon har ingeting att säga till om. ) vardagsrum ser idag ut såhär: Vardagsrummet har måtten 5x9m...
Svar
3
· Visningar
1 517
Hemmet Jag har fallit för ett soffbord med svart granitskiva. Är dock tveksam över hur känslig en sådan skiva är, fukt tex. Blir det lätt...
Svar
0
· Visningar
868
Senast: tinna
·
Hemmet Jag vill ha tips på bra sätt att förvara dynor mussäkert nu under vintern, har ju små gäster både i källaren och i uthuset.
Svar
4
· Visningar
3 802
Senast: kopur
·
Hemmet Nu sitter jag här med 2 offerter framför mig på värmepumpar av 2 olika märken. Nu kommer det svåra, vilken ska man välja? Priset är mer...
Svar
10
· Visningar
1 749
Senast: Sonic76
·
Hemmet Det börjar dra ihop sig för lägenhetsrenovering, vilket varit på tal om sedan inflytt (flyttade in april -12). Jag bor i en etta på 45...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
20 260
Senast: Vogue
·
Hemmet Finns det något värde i kristall idag? Typ vas ,några glas och såndant?
Svar
0
· Visningar
727
Senast: peace
·
Hemmet Vi ska göra om en större garderob till barnsovrum. Det finns idag ingen ventilation i rummet. Räcker det att sätta en ventil eller nåt...
Svar
5
· Visningar
4 325
Senast: SaraXX
·
Hemmet Just nu har vi en ljus tapet med hästar och blommor på i ett av våra gästrum. Mitt i denna mönstrade tapet går än ännu mer bred mönstrad...
Svar
13
· Visningar
2 910
Senast: Tassetass
·
Hemmet Finns här någon som har Kärchers fönstertvätt WV50? Finns med förlängningsset. Jag har precis fått nya fönster och vill att de ska...
Svar
7
· Visningar
2 962
Senast: Comfort
·
Hemmet fanns bara en jättegammal tråd så jag tänkte det va roligare att göra en ny :) Visa era renoverade eller helt omgjorda saker och...
Svar
18
· Visningar
10 007
Senast: Shenzi
·
Hemmet Hej! Vill inte att mina katter ska gå in i ett rum när jag inte är hemma. Vill inte ha dörrar. Funderat på att sy något som man kan...
Svar
6
· Visningar
3 421
Senast: MissFideli
·
Hemmet Är på jakt efter nya soffor och kom att tänka på att vi faktiskt har två helt ok, problemet är att de har stått i en källare och luktar...
Svar
1
· Visningar
2 314
Senast: macan
·
Hemmet Hur mycket går det på, ungefär? Jag har gjort världens klantigaste grej; jag sorterar alltid tvätt i påsar dagen/dagarna innan min...
Svar
7
· Visningar
7 938
Hemmet Vi har tagit bort vår duschhörna och ska sätta dit duschdörrar i stället. Nu kommer inte de fästena att hamna exakt på samma ställe som...
Svar
3
· Visningar
3 373
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix