Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fanns visst en till modell om man hellre har en infälld spishäll än en gammal hederlig spispjäs..
Då såg den ut såhär
Men, vad det finns grejer! Kanonsmart ju
lady_vip: Golven i alla rum ska bytas tror jag. Parketten i vardagsrummet är lite skadad på vissa ställen, och hallen+kökets plastgolv är ingen höjdare Jag är dock lite osäker på vad för golv som blir snyggast. Trägolv vet jag dock att jag vill ha, kanske med lite bredare brädor?
+ Niyama.
Jag stänger aldrig någonsin dörren till köket, framför allt för att katterna har mat och vatten där. Och så gömmer jag dammsugaren bakom dörren Jag ser nog faktiskt hellre att jag har lite mer utrymme, för jag tycker om att laga mat och vistas i köket - och gör det gärna med sällskap. Vilket inte får plats nu. Jag håller dessutom alltid diskat, så det känns inte riktigt som ett giltigt skäl att ha dörr till köket bara för att kunna gömma disken
Eftersom köket är så himla litet och jag har dörr till, så känns det inte som ett riktigt kök. Bara som att någon valt att ställa in köksinredning i en klädkammare, typ. Så jag tror nog faktiskt mer på att slå ut väggarna