Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Letar efter en matta, men hittar inte något vi vill ha. Grått klinkergolv, mörkgrå soffa, vita väggar och tak. Gärna lite mönstrad...
Svar
2
· Visningar
3 029
Senast: MiaMaria
·
Hemmet Vad bör man ha för färg. Helst så snäll som möjligt då det ska stå i ett barnrum. :)
Svar
1
· Visningar
2 032
Senast: tanten
·
Hemmet Vi har två katter här hemma som mer än gärna kör race genom hela lägenheten eller på andra sätt "hjälper till" att möblera om. Jag...
Svar
10
· Visningar
19 788
Senast: Andromedae
·
Hemmet Vi behöver sätta upp snörasskydd på vårt hus och i min enfald trodde jag att det inte skulle vara så farligt dyrt. Mailade ett par...
Svar
0
· Visningar
1 044
Senast: AnnaJL
·
Hemmet Hade totalt glömt bort att jag slängde i en tvätt här om dagen,idag när jag skulle tvätta igen så upptäcker jag den,och den stinker...
Svar
11
· Visningar
19 664
Senast: Karma
·
Hemmet Ska tapetsera om min lägenhet närmare vintern och funderade på att i samband med det försöka möblera om lite i lägenheten. Känner mig...
Svar
2
· Visningar
1 487
Senast: Youmeoh
·
Hemmet I vårt hus har vi klinkersgolv på nästan hela nedervåningen, och eftersom vi även har fem hundar måste vi våttorka golven ofta eftersom...
Svar
5
· Visningar
1 421
Senast: Basilika
·
Hemmet Vad förväntar ni er av en flyttstädning? Hur städar du när du flyttar och hur ska det se ut i den bostad ni flyttar in i? Jag är...
Svar
19
· Visningar
5 077
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hemmet Vimlar ju med diverse olika beskrivningar på hur man bygger egna barnkök. Har ni gjort något sådant? Några bra tips? Tanken är att...
Svar
0
· Visningar
948
Senast: FadeAway
·
Hemmet Är sur och irriterad, gårdsköpet blev inte av, vi förlorade budgivningen igen. Men frågan är om mäklaren inte skött detta dåligt...
2
Svar
25
· Visningar
9 186
Hemmet Vilken färg tycker ni passar att ha på väggarna i hallen? Jag har vitt nu, men tycker inte det passar in riktigt i min hall, det känns...
2
Svar
28
· Visningar
7 658
Hemmet Heja vårt hiss saknar förvaring så vi har saker högt och lågt, en hel del är inklämt under trappan som också är i hallen. Kom på idag...
Svar
10
· Visningar
16 199
Senast: McFlurry
·
Hemmet Jag har ett ekfanérbord (tror jag det är) hemma som är alldeles strävt och sticksigt nu, det har väl tyvärr inte haft det bästa livet...
Svar
8
· Visningar
4 855
Senast: _Sascha_
·
Hemmet Har ni tips på vad man bör köpa hem för att kunna såga raka snitt i trä t.ex? Jag har en sticksåg, men det är banne mig svårt att få det...
Svar
9
· Visningar
6 210
Senast: MissFideli
·
Hemmet Alla dessa "bra att ha - grejor," hur förvarar ni dem? Jag är så less på att ha allting utspritt över lägenheten och aldrig hitta dem...
Svar
11
· Visningar
1 363
Senast: FadeAway
·
Hemmet Vi ska göra i ordning i garaget med verktygsplattor etc. Men tanken är att en mindre verktygslåda finns kvar inne i huset med liksom de...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: Zewz
·
Hemmet Vi har en gammal kökspall hemma som fanns kvar i huset vi precis flyttat in i. Jättepraktisk och bra grej när en är liten och kort som...
Svar
13
· Visningar
14 646
Senast: eve91
·
Hemmet Sökte efter gamla trådar men hittade inte vad jag sökte... Jag fick tips om en sida på nätet där det finns en utförlig broschyr om...
Svar
4
· Visningar
1 314
Senast: Inglorion
·
Hemmet Pojkvännen och jag har tittat på gårdar, vi har ingen brådska. Vi hittade vårat "drömställe" men tyvärr drog det iväg i budgivningen så...
2
Svar
31
· Visningar
6 199
Senast: Smulan75
·
Hemmet Buke brukar ju ha svar på allt så jag tänkte bolla lite med er :) Jag och sambon köpte ett jättefin hus för ett tag sedan, samma dag...
Svar
19
· Visningar
2 789
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix