Sv: HJÄLP det är kaos här. Inredningstips behövs
då räcker det med en pinne, inte ett helt träd.
Nej det gör det inte, de behöver mer. Det där klösträdet är inte stort, det står inne i ett hörn.
Jag skulle kunna tänka mig att katten behöver ett ställe att "fly" ifrån, speciellt när barnet blir äldre och kanske börjar jaga katten.
Solvind - Jag hade för det första slängt ut allt från vardagsrummet så ni står där med ett helt tomt rum, sen hade jag börjat om helt och hållet. Slängt ut allt krimskrams som bara rör ner rummet.
Jag hade ställt soffan mot väggen där TV:n står nu, du skriver att det inte går att ha TV:n mot väggen där fåtöljerna står nu för att det lyser genom fönstret mot TV:n - köp en rullgardin! Kostar inte många kronor och hjälper bra.
Jag hade också letat efter en högre TV-bänk. Kan ni inte försöka byta ut tjockteven mot något smalare alternativ? Då kan ni faktiskt skruva upp den på väggen och då behöver ni ingen TV-bänk!
Kolla köp- och säljsajter på FB eller liknande, finns en hel del som skänker bort äldre platteve för att de köpt en ny...
Då skulle ni kunna fynda typ en IKEA Expedithylla på Blocket som är 2x4 formatet där ni kan ha massa förvaring i.
Ni kan ju försöka hitta en större sittpuff som går att använda kombinerat som sittpuff, fotpall och soffbord?
Jag hade slängt ut båda fåtöljerna, om det går kan man ju spara en och ställa vid sidan av soffan mot hörnet.