Vad gör ni med såna här i köket??

Sv: Vad gör ni med såna här i köket??

åh jag har med såna :meh: just nu har jag servetter i dom. Jag tror inte jag kan få väck några hyllplan utan att det ser fult ut.

Väldigt onödiga och fula

Jag hade köpt små snygga korgar att ha onödigt kraffs i. Antagligen hade jag förvarat kryddor i korgarna. Eller flasköppnare. Eller telefonladdare och annat som man inte vill ha framme. Trasor, tvålar o.dyl. Vad som helst.

Så hade jag också gjort! Hatar allt småkrafs som man inte vet vart man ska ha dom!

Ta bort alla hyllplanen, skruva dit lite krokar på insidan och häng kökshanddukar där kanske.:)

Liknande trådar

Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hemmet Om man ska göra egen tvål av tvålmassa men saknar tillräckligt många silikonformar (detta ska vara en gruppaktivitet): vad kan man...
Svar
7
· Visningar
449
Senast: Stinaelin
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
358
Senast: cili
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
812
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka