Hur bor ni?

Sv: Hur bor ni?

Åh vad spännande! Då kan han ju behaga dyka upp närsomhelst :)

Hoppas att allt går bra för er, sen hoppas jag på en bild på det lilla underverket i sitt fina rum! :)

KL

Så här ser mitt hem ut just nu! :)

482421_4459232154617_1497917495_n.jpg

644294_4459232234619_32911067_n.jpg

295501_4459232074615_67191993_n.jpg

734503_4459233154642_42528384_n.jpg

225131_4459233194643_1739567669_n.jpg

576169_4459233234644_1597863843_n.jpg

Vad hemtrevligt du har det !
Har du tagit hästbilderna själv ? Oavsett så är de jättesnygga tycker jag.
Och tavlan ovanför TVn är en av mina favoriter

Tack! De svarta hästbilderna har jag inte tagit själv, men tavlan ovanför skrivbordet målade jag -08 :)

Tänker dock framkalla egna bilder när jag har pengar till det!

Tavlan ovanför tvn är en mycket kär ägodel :love:

Jag skulle föreslå att du lägger ut ditt kök på Blocket om du vill byta ut det, sånna kök är jättetrendiga och populära nu och det är roligt om det får komma till återanvändning istället för bara rivas.

I mitt gamla hus rev vi dock ut det, det var så förstört att det inte var något att rädda. Skafferiet var riktigt läskigt, trots storrengöring och dammsugning flög det musspillning över hela mig när jag rev det och det var fullt med hål i väggen och mellan hyllorna där de kunde härja fritt. Renoveringen av mitt 1800-talshus på 60-talet var allt annat än varsam så mycket av det fusket fick vi riva och göra om.

Vi har haft funderingar på det men tänkt att intresset nog inte är så stort. Men visst, målar man om luckorna så kan det nog bli fint.
Men går det ens att få ner stommen utan att ta sönder det?

Tanken är att riva ut det så snart som möjligt efter vi fått huset huset nästa vecka.

Låt köparna ta ner dem, borde inte vara något större problem och går det sönder så får ni bara slänga ut skiten istället.

Jag visar inte upp hela vårt hem, men väl vårt vardagsrum. Våra totalt utslitna gamla Tomelillasoffor har till och med haft en egen tråd men inte synts på bild tidigare. :)

Och lady_vip, om du läser detta så har vi putsade, målade väggar på hela bottenvåningen i vårt stenhus. Älskar det! ;)

IMG_8565_zpsad6278af.jpg

Men nu blev jag ju genast nyfiken på ert uterum - eller är det ett orangeri? :)

Det är ett Classicum växthus som vi har "hängt på" huset. Vi använder det som uterum men odlar också bla lite vindruvor, oliver och persika i krukor. Ska se om jag hittar några bilder. :)

Alltså, den putsade nedanvåningen försvinner ju helt när du visar ert orangeri/uterum, sånt vill jag också ha!!!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 686
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 229
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 997
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Förbereda hundar inför bebis?

Hästrelaterat

Omröstningar